23.

Witam !
Pogoda nas nie rozpieszcza jest coraz zimniej, szybciej się robi ciemno, dlatego nasza garderoba musi przejść radykalne zmiany. Czyli ze skąpych letnich ciuszków czas najwyższy przerzucić się na ciepłe zimowe sweterki. Ja posiadam w swojej szafie tz. przejściówki są to średniej grubości ciuszki i nie dają takiego ciepełka jak grube wełniane szmatki :) Zazwyczaj zakładam pod nie jakieś bokserki, cienkie bluzeczki.
Jak wiecie mam ogólną słabość do białych rzeczy. I przedstawiam Wam jedną z nich.


Spodnie- Sh
Sweterek- Cubus
T-shirt- Cubus




Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. Sweterek jest śliczny :) Ja tez mam słabość do białych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak.. Gdy patrzę za okno to aż mi mina zrzędnie.. Nie lubię tej pory roku ;/ Trzeba się zaopatrzyć w swetry na zimę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny sweterek ;)
    Zapraszam do siebie ;))

    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, zapraszam do siebie :)

    ??? ja już obserwuję...:):)pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, zapraszam do siebie :)

    ??? ja już obserwuję...:):)pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie białe sweterki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek bardzo ładny, w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny sweterek :)) zapraszam Cię do konkursu u mnie na blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog ;D
    + obserwuje
    Zapraszam : http://niska-niska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny sweterek! bardzo takie lube:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny sweter :)

    u mnie na blogu konkursy, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nice blog!!
    would you like to follow each other?
    http://sweetmakeupandfashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)