EVELINE PRECIOUS OILS LIP SCRUB - DELIKATNY PEELING DO UST


Cześć dziewczyny!

W najbliższym czasie będzie się pojawiał ogrom recenzji marki Eveline. Dziś też padło na tą firmę.

EVELINE PRECIOUS OILS LIP SCRUB - DELIKATNY PEELING DO UST



INFORMACJE OD PRODUCENTA
_________________________

LIP SCRUB –  łączy w sobie zaawansowaną technologicznie formułę GOTALENE RS z drogocennymi, w 100 % naturalnymi olejkami pielęgnującymi. 
8w1
_________________________
·         -oczyszcza
·         -wygładza
·        - ujędrnia
·         -napina
·         -poprawia kontur
·         -niweluje zmarszczki
·         -regeneruje
·        - nawilża

Działanie:
_________________________

Delikatne drobinki GOTALENE RS bardzo łagodnie złuszczają martwy naskórek ust, w szczególności tych spierzchniętych. Naturalne olejki roślinne zapewniają gładkość, odżywienie i nawilżenie a koktajl witamin hamuje proces starzenia.


Korzyści:
_________________________

Usta są jedwabiście miękkie, gładkie, napięte i nawilżone. Przygotowane do idealnego makijażu ust!



STRONA INTERNETOWA PRODUCENTA
_________________________


Bardzo chciałam przetestować skrub z Sylveco, ale nie było mi nigdy po drodze, żeby kupić ten produkt, aż w moje dłonie wpadł produkt marki Eveline. Pachnie truskawką, mimo wszystko ten zapach jest dość sztuczny więc warto mieć to na uwadze. Pomadka zamknięta jest w sztyfcie i rozprowadzając pomadkę na ustach czujecie drobinki. Ja zawsze by wzmocnić efekt peelingu zawsze sięgam po palec i dokładnie peeling uje usta, pozbywam się resztek i nakładam olejek pielęgnacyjny do ust. Peeling jest o tyle fajny, że jest malutki i z łatwością można go zabrać do torebki. Dla mnie bardzo dobry produkt, robi co ma robić i usta SA po nim napięte, delikatne i gładkie.








Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. jak dla mnie ok, tylko gazetka już dawno nieaktualna w tle :) może by tak otworzyc na którejś stronie to już by inaczej/ciekawej wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem gazetka już dawno nieaktualna, ale chodzi o kolorystykę, która ładnie wybija produkty znajdujące się na niej :) Z otwieraniem gazetki już próbowałam niestety zdjęcia wychodzą mało interesujące. Do momentu, aż nie wymienię sprzętu nie mogę sobie pozwolić na otwieranie gazetek ;c Zawsze staram się znaleźć taką w której kolorystyka mi się będzie podobała i pasowała do bloga :)

      Usuń
  2. Mam na ten scrub wielką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią się na nie skuszę i sama przetestuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że jesteś zadowolona, też jeszcze nie miałam tego peelingu z sylveco. swoje usta peelinguję szczoteczką elektryczną. zamiast pasty używam wazelinki

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba;) Mogłabym wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też go mam ale jeszcze nie używałam. mam Sylveco i będę mieć porównanie jak już otworzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam tej pomadki i Pozwala pozbyć się problemu spierzchniętych warg. Usta faktycznie są wygładzone i pełniejsze.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)