7.

Wczoraj wieczorkiem wyciągnęłam swojego chłopaka na małe łupy do biedronki. Rzadko kiedy tam kupuję kosmetyki. A raczej kupowałam bo od dzisiaj się to zmieni. Czytałam na wielu blogach, że kosmetyki z biedronki przynoszą rezultaty i są godne poświęcenia kobiecej uwagi. W 100 % to popieram. Muszę jeszcze zapolować na pewne lakiery do paznokci, które strasznie wpadły mi w oko, a wszystkie zostały wykupione.

Nie byłam na początku przekonana do tej maseczki i długo się wahałam czy wziąć ją do swojego koszyka. W ostateczności zaryzykowałam. Z rezultatów jestem bardzo zadowolona. Pierwszy raz spotkałam się z taką maseczką i tak szybkimi rezultatami. Krostki prawie poznikały, twarz jest idealnie nawilżona i oczyszczona. Polecam.




 Cena : 5,89

Każdy chwali sobie ten antyperspirant. Wypowiedzieć się jeszcze nie mogę na jego temat, ale bardzo jestem ciekawa czy będą pozytywne efekty.

 Cena : koło 7 zł

Jedwab do włosów. Efekt świetny bardzo polecam. Postaram się wstawić osobny post na ten temat.



 Cena: 3,39

Balsam do ust. Ostatnio bardzo wiele dziewczyn go używa i są bardzo zachwycone. Mam nadzieję, że i ja będę. A zapach jest obłędny mmm <3





 Cena: 6,99
Peeling do ciała. Hmm jestem bardzo zadowolona. Mam strasznie suchą cerę. Szczególnie w lecie. Po użyciu moja skóra stała się gładka, nawilżona i pięknie pachnie. Jestem zadowolona w 100%.




Cena: 3,39

Wieczorem postaram się wstawić jakiś outfit. A teraz uciekam pomagać mamie w pracy.

Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. czekam na post o tym jedwabiu, masełko z nivea mam i jest niesamowite :)

    dziękuję za komentarz!


    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedro <3
    Też muszę się wybrać i kupic prakycznie te same produkty co Ty! :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedronka mnie ostatnio zadziwia bo ma fajne kosmetyki:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja powiem tak: w biedronce czasem można kupić naprawdę świetne kosmetyki. jedwab do włosów kupiłam i jestem mega zadowolona, bo jego zastosowanie sprawiło, że wygląd włosów jest o niebo lepszy. ;) pozdrawiam ;))

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też używam tego jedwabiu i peelingów z Joanny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)