Zaczynamy !

Cześć. 

Od dzisiaj zaczynam prowadzenie mojego oficjalnego bloga. Będziecie mogli na nim znaleźć wpisy z mojego dnia codziennego. Wszystkie aktualności. Ta strona będzie dla mnie bardziej funkcjonalna niż wcześniejsze, które prowadziłam, ponieważ mogę dodawać nieograniczona ilość notek, bez limitu zdjęć czy tekstu. :) Postaram się wstawiać moje komplety ciuchów i pokazywać różne pomysły na make-up czy też fryzurę. Zapraszam do komentowania i śledzenia moich poczynań. Buźka :*


P.S. Zdjęcie pochodzi z tegorocznych wakacji w Warszawie :)

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Hej! Dzięki za zostawiony komentarz, mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz! :)
    Nie widziałam jeszcze tygryska na Starówce. Trzeba w końcu się wybrać.
    Miłego blogowania!
    Fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie że postanowiłaś prowadzić bloga :) Życzę powodzenia i zachęcam do dodania obserwatorów.

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog, miły dla oka szablon i ciekawe posty. Życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)