28.

Zakopane cz. 2

Od niedzieli leżę w łóżku z bólem gardła gorączką i katarem. Wczoraj wstałam na chwilkę z łózka i aż mi się kręciło w głowie więc szybko uciekłam pod kołderkę.
Jak wspominam wycieczkę ? Świetne wspomnienia, dużo wylanego potu i walki z własnymi słabościami. Kocham góry, ale wolę po nich chodzić własnym tempem.
Bardzo polecam miejsce w którym nocowałam, ponieważ jest tam świetna kuchnia bardzo mili gospodarze i świetne warunki sanitarne.
Willa DanPio
Danuta i Piotr Malacina
ul. Bachledzki Wierch 14
34-500 Zakopane
tel: 507-243-742








Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. bardzo fajne fotki :-) co prawda wolę morze niż góry, ale w taką porę roku też wybieram Zakopane. domek był daleko od centrum? pozdrawiam i zapraszam do mnie ;-) http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)