201



Instagram


Witajcie kochani!

Dzisiaj mam dla Was lakier do paznokci z allepaznokcie.pl

Strona internetowa producenta:

Sklep:

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Lakier stosuję do pokrycia całej płytki. Bardzo fajnie kryje. Dwie grubsze warstwy pokrywają idealnie płytkę paznokcia.  Jeśli chodzi o trwałość to lakier trzyma się spokojnie tydzień czasu. Ostatnio jest to mój ulubieniec i bardzo często gości na moich paznokciach. Nie brudzi się tak jak większość białych lakierów.  Jeśli chodzi o pędzelek jest on bardzo poręczny i świetnie się nim maluje. Jest wygodny i poręczny. Jestem pewna, że dam radę wykończy ten lakier ponieważ włoski są tak długie, że na spokojnie dotrą do końca buteleczki. Czy polecam ? Oczywiście !

Ocena;

10/10








Udostępnij ten post

13 komentarzy :

  1. lubię latem "nosić" białe lakiery :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go, ale bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam z tej serii inny odcień i bardzo go lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Często właśnie maluję pazurki tak jak Ty masz tu na zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny. Ciekawe czy w moim przypadku trzymal by sie tak dlugo jak Essie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie to wygląda, tak jogurtowo :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam parę lakierów z Alle Paznokcie i jestem z nich bardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na białym lakierze lubię zdobienia, solo raczej go nie noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm..nie robi zacieków? :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)