197



Instagram

Witajcie !

Dzisiaj mam dla Was lakier ze strony ALLEPAZNOKCIE.PL

Informacje od producenta:
Lakier do paznokci dający niezwykłe efekty wizualne pod wpływem zmiany kąta padającego światła. Bardzo atrakcyjny i łatwy do osiągnięcia efekt zmiany kolorów dostępny jest zaraz po pomalowaniu płytki paznokcia.

Strona internetowa producenta:

Dostępność:


Numer lakieru :
02

Dokładna nazwa:
Lakier do paznokci FLIP- FLOP

Co ja myślę na temat tego lakieru?
Jestem dosłownie zaskoczona. Lakier utrzymuje się na moich paznokciach dokładnie tydzień ! Takiej trwałości się nie spodziewałam. Potrzebne są dwie warstwy lakieru na idealne pokrycie płytki paznokcia. Czy efekt zmiany koloru jest widoczny ? Owszem. Lakier zmienia kolor wraz z kątem padania promieni słonecznych. Efekt jest bardzo fajny i świetnie prezentuje się na płytce paznokcia. Na zdjęciach lakier ma dokładnie 5 dzień. 

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:

10/10









Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. ja mam ostatnio ochotę na benzynowy lakier Miss Sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam bardzo podobną 'benzynę' z Essence i o ile kolor mi się podoba to niestety nie na moich paznokciach :<

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny jest ten lakier i skusiłabym się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo ładnie ;) Super trwałość, aż jestem w szoku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda :) chyba w końcu muszę złożyć tam zamówienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor prześliczny wg mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak bylam w 4 podstawówce to ciągle tak malowałam paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do mnie lakiery tego typu raczej nie przemawiaja. Nie lubie bardzo metalicznych kolorow. Pozdrawiam :)

    www.stefafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda :)
    http://karolina-bieniasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. efekt na paznokciach jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trwalosc niesamowita, ogolnie bardzo fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubie je u innych sama nie wiem czy by mi taki efekt nie podobał :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy odcień, idealny na letnie dni :)
    Świetny wpis !

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawie wygląda, lubię takie kameleony ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się takie tęczowe kolory:)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)