578- Lashvolution serum pobudzające wzrost rzęs, rozpoczęcie kuracji




Instagram
Witajcie!
Dzisiaj chciałabym Wam przybliżyć kurację jaką rozpoczęłam w czwartek. Poinformowałam Was o tym na Instagramie jak i Facebook'u. Mowa o serum do rzęs marki Lashvolution.

Jak wiecie nie lubię sztucznych rzęs, nie przepadam za przedłużaniem, doczepianiem itd. Uważam, że naturalne rzęsy w moim przypadku wyglądają dobrze.  Nie są w tragicznym stanie, ale wiadomo pragnę jak każda kobieta zniewalającego spojrzenia. Liczę, że efekty będą zniewalające na mojej studniówce!








Informacje od producenta:
Twoje naturalne rzęsy są krótkie i cienkie? Wypadają w nadmiernej ilości? Próbowałaś nawet najdroższych tuszów do rzęs, ale Twoje rzęsy wciąż nie przypominają tych, które znasz z reklamy?
Twoje poszukiwania rozwiązania właśnie dobiegły końca – LashVolution to serum do rzęs stworzone specjalnie dla Ciebie. Jego skuteczność potwierdzają badania, które wykazały, że 90% badanych kobiet zauważyło wyraźne wydłużenie rzęs.

LashVolution sprawi, że Twoje rzęsy będą wzbudzać pożądanie mężczyzn, a także podziw i zadrość koleżanek. Będziesz się cieszyć z długich, mocnych i lśniących, a jednocześnie naturalnie wyglądających rzęs. 

Sprawdź jak działa serum do rzęs LashVolution!
Spojrzenie gwiazdy filmowej osiągniesz szybciej niż myślisz. Chcesz mieć rzęsy jak Kim Kardashian? Nie zwlekaj i zamów LashVolution teraz!


10 sekund dziennie wystarczy,

aby osiągnąć maksymalny efekt
Korzystanie z LashVolution jest proste, szybkie i nie wymaga od Ciebie żadnych poświęceń. Nałożenie odżywki trwa zaledwie 10 sekund dziennie. Możesz korzystać z LashVolution nawet jeśli:
-masz rzęsy farbowane henną, a na co dzień korzystasz z makijażu
-Twoje rzęsy są obecnie sztucznie zagęszczone lub przedłużone
-korzystasz z makijażu permanentnego
-straciłaś rzęsy przez stosowanie nieodpowiednich preparatów






Strona internetowa producenta:

Zamów swoja odżywkę:

Tak jak możecie zobaczyć na zdjęciach odżywka była cudownie zapakowana. Bardzo się cieszę, że firma dba o klienta i paczka była personalizowana. Cudownie było otworzyć i przeczytać, że produkt jest przeznaczony specjalnie dla mnie. Opakowanie bardzo ładne, schludne. Nie przepadam za mocną szatą graficzną, a tutaj coś idealnego, kobiecego… Bardzo podoba mi się forma aplikacji, pędzelek jest cienki delikatny, nie podrażnia moich powiek. Lecz więcej dowiecie się za miesiąc, a konkretne podsumowanie przedstawię Wam w styczniu.




Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Nie miałam okazji jeszcze przetestować takich produktów


    ______________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie przeczytam, czy produkt się sprawdził u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam w tym roku studniówkę, tylko ja chyba jednak postawię na sztuczne rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tego typu produkty bardzo pomogły :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie uzywam tego typu, po co poprawiac cos co jest ok?
    twoje rzesy rowniez wygladaja mi na dlugie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajna miarka ;D
    Zapraszam na dwa rozdania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia, tylko bądź ostrożna bo ponoć mogą występować po niej skutki uboczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. JA mam obawy co do odżywek do rzęs jakoś się boje po nie sięgać :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) U mnie nie na długość a na gęstość by się przydało.

    OdpowiedzUsuń
  10. 3mam kciuki za jak najlepsze efekty :)!

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)