672-My Secret Matt Eye Shadow nr. 505


Cześć dziewczyny!

Dzisiaj mam dla Was cień, którego używam codziennie. Ja mam bardzo ukrwione powieki, są każdego dnia zaczerwienione i w dodatku mam bardzo widoczne żyłki na oczach. Duża ilość korektora niestety zbiera się w załamaniach, więc potrzebuję czegoś na mocniejsze wyrównanie kolorytu powieki.


My Secret Matt Eye Shadow nr. 505


Cień jest zamknięty w bardzo wygodnym opakowaniu, które łatwo się otwiera i nie ma problemu, że połamiecie sobie paznokcie walcząc z cieniem o poranku. W opakowaniu znajduje się bardzo mocno napigmentowany cień, który ma piękny beżowy kolor. Dla totalnych bladziochów podejrzewam, że ten cień może być za ciemny, ale ja tez należę do bardzo jasnych osób i nie mam problemu z odznaczającym się kolorem. Cień jest na tyle kryjący, że spokojnie zakrywa moje żyłki na powiekach. Lubię także go w zwykłym makijażu kiedy to chce rozjaśnić swój łuk brwiowy. Cień jest bardzo, ale to bardzo wytrzymały, bo czasem już nic nie pozostaje z mojego makijażu na twarzy, a cień nadal na oczach jest więc myślę, że za taką cenę warto! 







Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Dla mnie to wlasnie najlepszy cien bazowy!!! Zuzylam juz całe jedno opakowanie i mam jeszcze 2 w zapasie. W ogole cienie My Secret sa genialne, szczególnie matowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny odcień - idealny do stosowania na całą powiekę lub jako delikatny makijaż oka na co dzień 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze kupuję te paletki 4w1. Przy następnych zakupach bardziej się przyjrzę tym pojedynczym cieniom. Ciekawie się zapowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go mam i często używam:) Widzę że opakowanie się delikatnie zmieniło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też używam taki cielisty/beżowy cień na całą powiekę. Mój właśnie się kończy, chętnie sięgnę po ten właśnie, który prezentujesz. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor muszę mu się bliżej przyjrzeć

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze, że zakrywa żyłki bo moje na górnej powiece są co raz bardziej widoczne :/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie niestety "zanika" w ciągu dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam żadnego cienia My Secret, ale taki uniwersalny odcień bardzo by mi się przydał. Idealny do makijażu dziennego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam niestety tylko jeden cień My Secret, ale jestem z niego bardzo zadowolona. Świetna pigmentacja i trwałość i bardzo niska cena. Muszę się wreszcie skusić na więcej odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam matowe cienie z tej serii :) Ja używam ich do codziennego makijażu i sprawdzają się znakomicie.

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)