Sensique Matt Finish Powder (Puder prasowany matujący) I Matowa niska półka cenowa


Cześć dziewczyny!

Dzisiaj mam dla Was recenzję produktu, który jest w mojej kosmetyczce od kiedy tylko zaczęłam przygodę z makijażem. Pokochałam go przy pierwszym użyciu i zawsze mam go w torebce. Kosztuje grosze, a matuje dobrze.

Sensique Matt Finish Powder (Puder prasowany matujący)

 

INFORMACJE OD PRODUCENTA

____________________________

Lekkie pudry o jedwabistej konsystencji. Nowoczesna formuła wzbogacona o olejki jojoba i aloe vera oraz składniki absorbujące delikatnie matowi skórę. Nadaje jej zdrowy wygląd i chroni cerę przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Idealne do korygowania makijażu. Dostępne 4 odcienie.



Puder mam w najjaśniejszym odcieniu, który sam w sobie nie jest takim typowym odcieniem dla bladzi ochów, lecz mimo wszystko sprawdza się dobrze dla mnie w okresie zimowym. Nadaje delikatnie kolor na twarzy więc pamiętajcie, że jeszcze doda kolorystyki twarzy.
Jest bardzo mocno zmielony więc delikatnie się sypie pod pędzlem, ale jak na produkt, który kosztuje tak mało cudownie matuje. Jak wiecie posiadam cerę mieszaną, która bardzo mocno przetłuszcza się w strefie T. Ten produkt zapewnia mat mojej skórze na około cztery godziny porównując go do innych produktów z tak niskiej półki cenowej. Jestem bardzo zadowolona bo mimo, że nakładam go dość sporo nie tworzy efektu ciasta na moich policzkach, które mają do tego tendencję.

Super produkt za niską cenę, nie lubię go jedynie pod oczami, mam wrażenie, że jest zbyt ciężki w te okolice, ponieważ czuję jak moje powieki same się zamykają.  Polecam go szczególnie jeśli chodzi o torebkę do poprawek w ciągu dnia.







Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Nigdy nie zwróciłam na niego uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obecnie mam ryżowy, fajnie, że ten puder dobrze się sprawdza. ja nie robię poprawek makijażu w ciągu dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę o nim pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja znowu nigdy nie miałam produktow tej marki, a to grzech :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego pudru, wydaje mi się że nawet o tej marce jeszcze nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeden z moich ulubionych pudrów. :) dobry produkt za grosze podczas promocji warto się w niego zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)