Bodetko Lash- rabat dla moich czytelników

Cześć dziewczyny!

Zaczynam wracać małymi kroczkami więc na samym początku pragnę Was obdarować wraz z marką Bodetko Lash rabatem na cały asortyment w sklepie. Nie ważne co chcecie kupić, wystarczy, że wpiszecie hasło podane poniżej, a otrzymacie rabat 20%.

HASŁO: veneaa

Jak wiecie sama testowałam odzywkę marki Bodetko Lash, byłam bardzo zadowolona z efektów. Moje rzęsy bardzo odżyły, urosły, wręcz większość osób pytało, czy mam sztuczne rzęsy, a kiedy mówiłam, że to dzięki odżywce nikt nie dowierzał. Spokojnie możecie znaleźć recenzję odżywki na moim blogu i dzięki temu zobaczyć efekty jakie ja uzyskałam po trzy miesięcznej kuracji. 
Zapraszam do zakupów. 

Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Ja już od dłuższego czasu poszłam na łatwiznę i chodzę i przedłużam i zagęszczam sobie rzęsy ;)

    Już się tak uzależniłam od tego, że nie wyobrażam sobie moich poprzednich rzęs .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawią mnie produkty tej marki

    OdpowiedzUsuń
  3. też testowaniem tą odżywkę i polecam.

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)