115



Witajcie !
Dzisiaj jak wróciłam z zakupów czekała na mnie miła niespodzianka mianowicie przyszła do mnie paczuszka z Manufatury Aptecznej. Otrzymałam do testowania 100% Olej arganowy :) Już nie mogę się doczekać, aż do użyję. 

Zapraszam na 
1. Facebooka Manufaktury Aptecznej- klik
2. Stronę internetową Manufaktury Aptecznej - klik
3. Jeśli ktoś miał już możliwość testowania tego oleju może wystawić opinie na ceneo - klik 




Kolejna wiadomość dla tych do których jeszcze nie dotarło :
-40% na całą kolorówkę w Drogeriach Natura 

od 28.04-05.05.2014


W najbliższym czasie -49% na kolorówkę w Rossmannie! 


22-27.04.2014 - podkłady, pudry, róże, bronzery i korektory
28.04-04.05.2014 - tusze, cienie, kredki i eyelinery
5-11.05.2014 - produkty do ust i produkty do pielęgnacji paznokci


 Macie do polecenia jakieś dobre pomadki ?

Udostępnij ten post

19 komentarzy :

  1. mam bardzo długą listę produktów które MUSZĘ mieć z rossmanna. mam nadzieję, że moje kolory podkładów będą jeszcze dostępne w późnych godzinach popołudniowych

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny produkt, czekam na recenzję :)
    Chyba wybiorę się dziś do Rossmanna po zapas podkładu i po puder :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych testów :)
    Ja osobiście używam pomadek z Avonu a w Rossku poluję na elixiry od Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :) ja już od dłuższego czasu testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to testuj - czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooooogromny! Zazdroszczę Ci, także chciałabym taki sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. już się nie mogę doczekać recenzji tego oleju:) jeżeli chodzi o pomadki to mam ich sporo, ale przeróżnych marek, nie przywiązuję się do jednej;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o olejek arganowy jest jest to naturlany to będziesz zadowolona bardzo ja go dodaje do masek do włosów, do masek do twarzy mieszam z kremem, ale ogólnie jest świetny. Jeśli chodzi o pomadki polecam Wibo Eliksir numerek 06 oraz Revlon masełko jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również go będę testowała. Bardzo się cieszę bo jeszcze nie miałam styczności z olejkiem arganowym:)
    Lubię matowe pomadki z Kate - niestety mają małą gamę kolorystyczną.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam zajebiste z Astora, na prawde dlugo sie trzymaja na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super paczka :) OJ wybieram się na te przeceny i sama się boję :(( Mam 8 podkładów,a już mam dwa na liście :(
    Boje się,że jak wejdę do sklepu to już przepadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałam tyle olei a właśnie arganowego jeszcze nie, jakoś nie mogę się zebrać do kupienia go :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam właśnie olejku arganowego do włosów, ale dużo lepiej sprawdza się u mnie na długości, niż na skórze głowy (jest dla mnie za ciężki). Z promocji Rossmanna pewnie skorzystam, ale nie tworzę żadnych list - ostatnio mocno ograniczam swoje kosmetyczne zbiory - potrzebuję pudru do twarzy i tuszu, może skuszę się na coś do ust. A resztę postaram się omijać szerokim łukiem :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha ja jutro jadę do Rossmanna zrobić zapasy dla całej rodziny :D A jeszcze dodatkowo mam rabat -20% także chyba trochę poszaleję... :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Olej arganowy to cudo jakich mało! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)