113


Witajcie !
Mam dzisiaj dla Was kolejny produkt do pielęgnacji dłoni i paznokci z firmy ISANA mianowicie jest to Hand & Nagel Balm Aloe Vera (Balsam do rąk i paznokci z aloesem)

Informacje od producenta:
Isana balsam do rąk i paznokci zawiera: aloes, witaminę E oraz kreatynę, które pielęgnują ręce i wzmacniają paznokcie. Szybko się wchłania nie pozostawiając tłustego filmu oraz posiada pH przyjazne dla skóry. 

Skład:

 Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol,Hydrogenated Palm Glycerides, Isopropyl Palmiate, Glycine Soja Oil, Dimethicone, Phenoxyethanol, Sodium Cetearyl Sulfate, Allantoin, Parfum, Methylparaben, Tocopheryl Acetate, Hydrolyzed Keratin, Ethylparaben, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Isobutylparaben, Propylparaben, Butylparaben. (27.09.2013)

Cena:

 3,59zł / 100ml

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Jak wiecie ja jestem straszną fanką kremów do rąk mam ich od groma i zawszę mówię, że mam ich mało mimo, że półki uginają się od kremów przeróżnych firm. Krem ma dość nieprzychylne recenzje jeśli chodzi o mnie no to ja też nie będę wychwalała go pod niebiosa. Krem ma swoje plusy jak i minusy. Ma bardzo fajną delikatną konsystencję, szybko się wchłania, nie zostawia tłustej warstwy ani lepkiej oraz ładnie pachnie. Jeśli chodzi o nawilżanie to nie robi ono szału jest bardzo delikatne. Więc dla osób, które poszukują szybkiego ratunku dla swoich dłoni to nie jest produkt dla nich.  Aloesu w kremie jest bardzo mało... No i coś co mnie niestety odrzuciło efekt zaraz po wchłonięciu znika, nie czuję  wgl tego kremu. Zapach się ulatnia. 

Czy wrócę do tego produktu ?
Nie

Ocena:
4/10







Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. Nigdy go nie miałam, ale po Twojej recenzji mimo kuszącej ceny się nie zdecyduję na kupno. Szkoda, że się nie sprawdził. Plus za nie zostawienie tłustej warstwy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć bracia są o wiele skuteczniejsi mam zamiar wypróbować zobaczymy co będzie :)

      Usuń
  2. Miałam go i również więcej do niego nie wrócę. Moim dłoniom w ogóle nie pomógł. Może Ty jako fanka kremów do rąk poleciłabyś mi jakiś? Chciałabym jakiś gęsty, który będzie dość szybko się wchłaniał i dobrze nawilżał. Teraz używam kremu z Ahavy, ale jest dość drogi i szukam jego tańszego zamiennika :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej na noc, żeby szybko i efektownie nawilżyć dłonie do zwykłego kremu do rąk dodaj glicerynę kosmetyczną i połóż się spać, dłonie nawilży Ci bardzo dobrze. A do codziennego stosowania jestem w stanie polecić krem bioliq body regenerujący krem do rąk i paznokci, Kamil do skóry wrażliwej, kozie mleko ziaja, dobrze też nawilża krem z Garniera w czerwonej tubce :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) na pewno kupię glicerynę i przyjrzę się bliżej tym kremom :)

      Usuń
  3. nie miałam, ale do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam go,ale jakoś nigdy mnie nie kusił. Polecam Ci Neutrogene skoncentrowany krem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to straszny bubel... Tak mnie dłonie po nim piekły, że się prawie popłakałam :)

      Usuń
  5. Zobacz sobie jakie świetne kosmetyki z aloesowa ma firma forever kremy, szampony, żele i inne www.foreveraloes.eu

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taki biało-czerwony z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam żadnego kremu z Isany do rąk ale ten jakoś mnie nie specjalnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. z Isany mam jedynie pomadki, ale jeżeli chodzi o inne kosmetyki tej firmy to jakoś mnie nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie korzystałam z tej firmy.
    Ale jakoś wolę korzystać z tego co już sprawdziłam ;)

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog, będę tu zaglądać częściej obserwuję i liczę na rewanż ;)

    http://trzymam-pozory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nisko oceniłaś ten krem. mam go i uważam, że wcale nie jest taki zły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest, bo nawilżanie ma znikome mimo tego, ze używałam go parę razy dziennie. Za tak niskie pieniądze są kremy o wiele lepszym działaniu :)

      Usuń
  12. weeeeee! mój krem :) bardzo go lubię, pachnie, nawilża i tani jest do tego :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)