Perfecta Body TOTAL REPAIR Ultrakojący KREM-KOMPRES do spierzchniętych dłoni


Cześć dziewczyny!

Dzisiaj mam dla Was opinię o produkcie, który w ostatnim czasie nie opuszczał mojej torebki.  Był na tyle poręczny, że już w moich zapasach jest kolejny. Mowa o Perfecta Body TOTAL REPAIR Ultrakojący KREM-KOMPRES do spierzchniętych dłoni



STRONA INTERNETOWA PRODUCENTA

Jak widzicie mowa tutaj o malutkim kremie do rąk z Perfecty, który jest nowością na rynku. Cieszę się, że było mi dane poznać ten produkt bo okazał się strzałem w 10. Opakowanie małe, przez co jest poręczne dla osób, które uwielbiają nosić małe torebki tak jak ja. Nie lubię ciągnąć ze sobą do pracy wielkiej torby, bo wtedy ładuję w nią wszystko co mogę. Zaczynając od wielkiej butelki picia, kończąc na stosie pomadek i nawet zapasowe skarpetki.
Dlatego ograniczam pojemność torebki do minimum, ale staram się by nigdy w niej nie zabrakło kremu do rąk. Jak wiecie jestem osobą posiadającą AZS. Przez co ta pielęgnacja musi być bardziej dogłębna, częstsza niż u innych. Często jadąc w autobusie, stojąc w kolejce w sklepie czuje, że skóra robi się ściągnięta i zaczyna swędzieć i to jest ten moment kiedy z torebki wyjmuję krem.
Pokochałam go nie tylko przez to, że jest mały, że kolorystyka szaty graficznej jest w niebieskościach, ale również za działanie i ten obłędny, delikatny zapach, który mi przypomina czasy dzieciństwa, kiedy mama zawsze kremowała mi dłonie swoim kremikiem z torebki. Jest to tak ogromny sentyment, że pokochałam go od pierwszego użycia.
Działanie jest jak najbardziej zadowalające. Szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy na skórze. Dobrze nawilża bo już po paru użyciach widziałam, że skóra jest w lepszej kondycji. Była delikatna, miękka, nie odczuwałam tak swędzenia jak w przypadku używania innych produktów nawilżających.
Dziewczyny jeżeli szukacie małego, podręcznego, a również zadowalającego was kremu do rąk po to by jednak mieć go ze sobą w torebce- nie wahajcie się. Sięgnijcie właśnie po ten produkt, a gwarantuję, że nie pożałujecie.


Lecz tym razem ja mam do Was prośbę. Poszukuję treściwego kremu na noc do twarzy jak i pod oczy o działaniu przeciwzmarszczkowym. Kochane co polecacie? Może jakieś serum, które skradło wasze serce! Czekam na wasze komentarze!




Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Dawno już nie kupowałam produktów marki Perfecta.
    Po ostatnim testowaniu zawiodłam się na niej, dlatego też rzadko po nią sięgam .
    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  2. W zimie moje dłonie są w fatalnym stanie. Przesuszone i podrażnione, chętnie wypróbuję ten kremik :) może pomoże !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz używam kremu do rąk w złotej tubie Eveline:)

    Wszystkiego dobrego w nowym roku.
    Zapraszam na nowy post ♥
    Mój blog-> KLIK

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)