Lovely K'Lips, Matte Liquid Lipstick & Lip Liner, Lip Kit (Zestaw do wykonywania makijażu ust (matowa pomadka i kredka))- Sweety


Cześć dziewczyny!

Uwielbiam malować usta, lecz najważniejsze dla mnie jest to żebym wyglądała naturalnie. Dlatego porzucam wszelkie burgundy, fuksje na rzecz przybrudzonych róży.

Lovely K'Lips, Matte Liquid Lipstick & Lip Liner, Lip Kit (Zestaw do wykonywania makijażu ust (matowa pomadka i kredka))


Informacje od producenta:
Zestaw do wykonywania makijażu ust. Zawiera płynną pomadkę o matowym wykończeniu i konturówkę do ust w tym samym kolorze.

Skład:
Kredka: Cera Alba, Petrolatum, Ricinus Communis Oil, Cera Carnauba, Ozokerite, Phenoxyethanol, Sorbic Acid, [+/-]: CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 15850, CI 77499, CI 15985. Matowa pomadka: Isododecane, Trimethylsiloxysilicate, Mica, Silica, Hydrogenated Polydecene, Polysilicone-11, Nylon-12, Isononyl Isononanoate, Polyhydroxystearic Acid, Laureth-12, Propylene Carbonate, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, [+/-]: CI 77891, CI 77499, CI 77492, CI 77491, CI 15850, CI 42090.

Odcień:
Sweety


Pomadkę jak się domyślacie pokochałam, sprawdza się u mnie świetnie, kolor ma podobny do mojego naturalnego koloru ust. Dzięki temu nie wybija się tak mocno w moim makijażu i dodaje mi naturalnego wyglądu. Pomadka jest matowa, czyli wersja, którą ja najbardziej lubię. Pomadka z łatwością rozprowadza się na ustach. Konturówką łatwo wyrysować swoje usta. Dodatkowo pomadka szybko zastyga na ustach, a bardzo dobrze się na nich utrzymuje, mimo często picia, po posiłku należy ją poprawić ponieważ zjada się od środka.  Oczywiście jest to w sposób bardzo naturalny więc nie musicie się martwić, że będziecie źle wyglądać.  Normalnie utrzymuje się u mnie do 5 godzin.





Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Mam odcień Milky Brown i uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, jakoś jeszcze nie zakupiłam tej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie naturalne kolory na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolor bardzo mi się podoba. Dostałam kiedyś inną wersję i niestety nie pasuje do mojej karnacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor tej pomadki jeszcze nie miałam okazji używać

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor wydaje się być obłędny! Chociaż muszę przyznać, że nie lubię tego "inspirowania się" zagranicznymi produktami. Wolałabym, aby były to produkty niepowtarzalne zarówno jeśli chodzi o wygląd, jak i formułę. Na pewno kiedyś przetestuję te pomadki, skoro i Ty dołączasz do ich wielbicielek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wypróbować wszystko! Zapada to w oko!

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę w końcu wypróbować :) zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te pomadki, mam każdy z dostępnych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)