476- Dermedic Emolient linum




Instagram


Witajcie !

Dzisiaj mam dla Was  Dermedic Emolient linum.


Strona internetowa producenta:

Składniki aktywne
Olej z lnu z zawartymi w nim NNKT Omega 3, Omega 6, Omega 9, Witamina E, Alantoina, D-Panthenol.

Właściwości i zastosowanie
Dermedic emolient linum - ratunek dla skóry w sprayu to preparat zalecany jest do codziennej pielęgnacji skóry atopowej i bardzo suchej również z objawami łuszczycy. Jest to lekka emulsja, która dzięki składnikom aktywnym tworzy nielepki, delikatny film chroniący skórę przed czynnikami zewnętrznymi. Aplikacja w postaci mgiełki rozpylanej na ciało powoduje brak potrzeby dotyku podrażnionej skóry i uczucie lekkiego chłodzenia.
NNKT - nienasycone kwasy tłuszczowe - zawarte w oleju lnianym, działają przeciwzapalnie i przeciwświądowo. Hamują rozwój bakterii patogennych, łagodzą podrażnienia. Preparat wygładza i poprawia elastyczność skóry, a dzięki zawartości alantoiny łagodzi podrażnienia.
Produkt tworzy na powierzchni skóry delikatną powłokę ochronną zabezpieczającą przed parowaniem, kontaktem z drobnoustrojami i alergenami dzięki kompozycji wysokiej czystości olejów zawartych w preparacie.
Skoncentrowana siła nawadniania skóry - Betaine - silnie nawilża skórę, poprzez redukcję TEWL - transepidermalnej utraty wody - zwiększa elastyczność skóry. Łagodzi i skutecznie redukuje drażniące działanie detergentów.
Zapewnia wielogodzinną ulgę dla wysuszonej i napiętej skóry – wysoka zawartość alantoiny i D-panthenolu działa kojąco i łagodząco.
Produkt do codziennego, nawet wielokrotnego stosowania, również dla dzieci powyżej 3-go roku życia. Chłodzi i łagodzi uczucie świądu. Nie tłuści odzieży. 0% parabenów. 0% barwników
Zalecany do intensywnego nawilżania bardzo suchej i atopowej skóry również jako ukojenie swędzenia i podrażnień.

Stosowanie
Dozować na skórę ciała z odległości około 10-15 cm, 1-2 razy na każdą okolicę. W zależności od stanu skóry można stosować wielokrotnie w ciągu dnia.


Cena:
około 33 zł

Pojemność:
200 ml

Moja opinia:
Jak wiecie jestem atopowcem, niestety ten problem doskwiera mi prawie zawsze. Ostatnio zauważyłam ogromną poprawę, ale pogoda zaczęła szaleć,  niestety efekty bardzo szybko pojawiły się na dłoniach, a ciało było totalnie przesuszone. W wolnych chwilach kiedy się uczyłam, czy leżałam na łóżku czując ściągniecie skóry sięgałam po ten produkt. Wygodna aplikacja, atomizer się nie zacina, przez co szybko mogę pokryć całe ciało. 
Automatycznie widzę nawilżenie. Skóra staje się o wiele bardziej promienna, gładka, miękka. Nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Często też używałam tego produktu na twarz i także  jestem zadowolona z efektu nawilżenia. Myślę, że osoby posiadające problemy skórne powinny mieć ten produkt w swojej kosmetyczce. 

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:

10/10









Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Jakiś czas temu testowałam płyn micelarny z tej serii i jak dla mnie totalna klapa, a fajnie że ten produkt się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten spray i jest fantastyczny, również polecam.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja za nimi nie przepadam tzn za tą marką

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wiedzieć, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nic z tej firmy. To jednak bardzo ciekawie brzmi: skóra sucha i atopowa.. może powinnam spróbować:) Co prawda moja skóra jest mieszana..ale bardzo delikatna. Pomyślę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo, przydałoby mi się to, bo też jestem atopowcem. Można go gdzieś kupić stacjonarnie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w każdej aptece i niektórych drogeriach ;]

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź, na pewno go kupię i mam nadzieję, że będzie małym zbawieniem. ;d

      Usuń
  8. Myślisz, że dla dziecka w wieku 12 lat też się sprawdzi? Kuzynka ma wybitnie suchą skórę, moim zdaniem to właśnie początek atopii. Myślę, że taka aplikacja byłaby dla niej prostsza, pewnie nie będzie jej się chciało ciągle balsamować, więc może forma spray'u...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze nada sie. Lecz to nie zastapi regularnego nawilzania skory i jej pelegnacji, to typowy produt lagodzacy. Dobrze by bylo gdybym widziala w jakim stadium jest TWOJA kuzynka wtedy by mi bylo latwiejbcos powiedziec:)

      Usuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)