628- Dermedic Regenist stymulujący krem wzmacniający na dzień.




Cześć dziewczyny!

Dzisiejszy wpis kieruję do kobiet troszeczkę starszych niż ja. Chciałabym Wam przedstawić opinię mojej siostry na temat kremu wzmacniającego z Dermedic. przeznaczony do stosowania na dzień i kierowany dla osób z pierwszymi oznakami starzenia. 

Informacje od producenta:
Zawartość składników aktywnych: 14% 


-Wzmacnia włókna kolagenowe i aktywuje ich wzrost
-Pobudza samodzielną regenerację naskórka
-Zapobiega nadmiernej przeznaskórkowej utracie wody (ogranicza TEWL)
-Chroni skórę przed wolnymi rodnikami
-Hypoalergiczny

Opakowanie: 
Słoik 50 g

Cena: 
76,90 zł

Składniki aktywne: 
Kompleks aktywny ARS 3° URSOLICAL. Kwas ursolowy, Witamina E, Olej migdałowy, Gliceryna, Dub Diol, Moisturizing Vegetal Micropatch, Wyciąg z korzenia żeń-szenia, Sok z brzozy

Strona internetowa producenta:

Moja siostra jest nieco starsza niż ja. Jest na etapie pojawiania się pierwszych zmarszczek, więc uznałam, że będzie idealną testerką tego kremu. Zwłaszcza, że ma skórę bardzo wrażliwą, łatwą na podrażnienia, zapychanie, opuchnięcia, zaczerwienienie itd. W pewnym sensie testowanie przez nią produktów jest nieco ryzykowane, zawszę boję się by żaden produkt nie wywołał reakcji alergicznej.
Lecz przejdźmy do konkretów. Krem zamknięty jest w bardzo porządnym słoiczku. Ma zbitą konsystencję, lecz cudownie rozprowadza się pod ciepłem waszych dłoni. Mała ilość wystarczy by dokładnie rozprowadzić go na twarzy jak i szyi. Bardzo szybko wchłania się, współgra z kosmetykami kolorowymi. Nie powoduje efektu ciastka, ani nie roluje się przy aplikacji podkładu. Jeśli chodzi o nawilżenie jest bardzo konkretne, bardzo szybko można się z tym kremem pozbyć suchych miejsc na twarzy. Skóra jest bardzo mocno nawilżana przez cały dzień i czuć to pod dotknięciem dłonią. Jest miękka, gładka, sprężysta.
Jeśli chodzi o uczulenia, nic nie wystąpiło, siostra jest zachwycona, ponieważ jej skóra została ukojona i nie pojawił się żaden problem.







Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Same zalety. Sama z chęcią go wypróbuję.

    _______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam tego kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, że tak bogaty krem dobrze współpracuje z podkładami. Nie miałam okazji używać, ale lubię firmę Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że siostra jest zadowolona, ja pewnie też bym była, lubię kosmetyki dermedic

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji testować, ale bardzo lubię produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co prawda oznak starzenia jeszcze nie mam, ale pod względem nawilżenia myśle że bym go polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba będę musiała zainteresować się tym kremikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz bardziej kuszą mnie ich kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)