680- Jak swój dzienny makijaż przerobić na wersję wieczorową?

Cześć dziewczyny! 
Ostatnio mało makijaży pojawia się na blogu, ale staram się ostatnio zmobilizować by faktycznie coś w tej dziedzinie się pojawiało i myślę, że wszystko uda się powoli zrealizować.



Dziś mam propozycję jak szybko przerobić swój dzienny makijaż w wersję wieczorową. Kiedy makijaż twarzy wygląda dobrze, a chcecie zaszaleć z okiem to mam szybką, łatwą propozycję z którą każda z Was sobie poradzi. Więc do dzieła!


Do wykonania makijażu użyłam palety Wibo Go Nude SMOKY EDITION






Pojawi się osobna recenzja paletki więc wyczekujcie na spokojnie.

KROK 1
Zaczynami od powieki na której miałam zwykły beżowy cień, zrobione brwi, rozświetlony białym cieniem łuk brwiowy oraz wytuszowane rzęsy. Makijaż oka, który Wam prezentuje miałam na sobie dokładnie 8 godzin.

KROK 2
Z użyciem cienia earthtone podkreślam bardzo mocno załamanie powieki oraz przyciemniam zewnętrzny kącik. Wszystko od razu rozcieram tym samym pędzlem. Przyciemnienie zewnętrznego kącika przeciągam na dolną powiekę i blenduję cień bardzo dokładnie by stworzyć intensywną chmurę koloru.

KROK 3
By jeszcze mocniej przyciemnić zewnętrzny kącik sięgam po cień deep i nakładam go bardzo delikatnie przeciągając w załamanie powieki. Standardowo wszystko blenduję.

KROK 4
Przygotowuję ruchomą powiekę pod cień, który będzie grał główną rolę w makijażu. Moją bazą staje się odcień fantasy. Nakłada go na całą ruchomą powiekę. Dzięki temu cały makijaż oka znacznie przyciemniłam.

KROK 5
By dodać połysku i blasku całemu makijażowi sięgam po cień mystery i nakładam do na całą ruchomą powiekę, a wewnętrzny kącik rozświetlam kolorem shiny.

KROK 6
By dodać jeszcze mocniejszego efektu makijażowi nałożyłam czarną kredkę na linię wodną. Jeśli chcecie by makijaż był jeszcze mocniejszy możecie dokleić sztuczne rzęsy. Ja osobiście źle się w nich czuję więc zrezygnowałam z tego kroku.
















Udostępnij ten post

37 komentarzy :

  1. Wpisuje paletkę na listę zakupowa do
    Rosmanna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie sprawdź także drugą paletkę, którą wypuściło Wibo ;]

      Usuń
  2. Super efekt, paleta bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te oczy <3 rewelacyjny efekt :-) już wiem co kupić w Rossmannie na promocji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz ją kochana mieć, zerknij też na druga nową paletę marki Wibo mam nadzieję, że jeszcze przed promocją uda mi się z nią zrobić makijaż bo normalnie miażdży na łopatki ;]

      Usuń
  4. O paletce sporo czytałam, kolory świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu masz śliczne oczy. Efekt końcowy bardzo mi się podoba. Świetny instruktaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu zarumienię się kiedyś od Twoich komplementów :) Dziękuję!

      Usuń
  6. świetne makijaże, zarówno wersja dzienna delikatna jak i nocna. lubię brązy

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dopiero się uczę, ale efekt końcowy i mi się podobał :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Niedługo promocje w Rossmannie więc może uda Ci się ją taniej dorwać ;]

      Usuń
  9. Makijaż bardzo fajny i wygląda na dość prosty w wykonaniu. Szkoda, że tusz trochę posklejał rzęsy :C Paletkę widziałam na żywo, wygląda naprawdę fajnie, ale mnie nie kusi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety testowałam tutaj nowy tusz, który faktycznie troszeczkę zniszczył efekt końcowy ;c

      Usuń
  10. Masz hipnotyzujące oczy i bajeczne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne kolory ma ta paletka Wibo. Makijaż byłby perfekcyjny gdyby nie posklejane rzęsy. Ja lubię je lekko wytuszować i przyczepić sztuczne, wtefy efekt jest przeboski. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testowałam tego dnia nową maskarę, która niestety mnie zawiodła i zniszczyła troszeczkę efekt końcowy. Jak tak jak pisałam we wpisie, nie lubię sztucznych rzęs, źle się w nich czuje. Mam wrażenie jakbym miała coś ciężkiego na oku :)

      Usuń
  12. Piekne masz oczy!
    http://olvviafashion.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba się trochę sypią te cienie. Moim sposobem na zmianę makijażu dziennego w wieczorowy jest po prostu nałożenie czerwonej szminki ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszło bardzo ładnie, ostatnio też skusiłam się na tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Paletka na prawdę zaskakuje. Podoba mi się bardzo makijaż, rzęsy jak dla mnie za mocno sklejone, ale każdy lubi co innego :)
    Pozdrawiam !

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż :) Podoba mi się paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no proszę całkiem ładnie wyszło tą paletką Wibo, a sądziłam że będzie gorsza pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowity makijaż i wygląda na naprawdę w miarę prosty!
    Przypadkiem dziś trafiłam na Twój blog i wydaje mi się, że prędko go nie opuszczę :)
    PS: jakiego korektora pod oczy używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest prosty, koniecznie spróbuj :) Bardzo mi miło i mam nadzieję, że będziesz zadowolona:) Pod oczy ze względu, że mam bardzo duże cienie pod oczami używam korektora z Catrice liquid Camuflage w odcieniu nr. 20 ponieważ jest bardziej żółty niż 10 i ładniej wygląda pod oczami, a gruntuję go pudrem sypkim z e-naturalne.pl :)

      Usuń
  19. Przepiękna jest ta mocniejsza wersja! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczarował mnie ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny efekt uzyskalas, ja mam ta paletkę, ale tak ładnie to jeszcze się nie pomalowalam😄

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)