Eveline ODŻYWCZO-REGENERUJĄCY BALSAM DO UST S.O.S


Cześć dziewczyny! 

W ostatnim czasie pielęgnacja ust to podstawa w moim przypadku, niestety, ale ciepnie ostatnio na ogromne wysuszenie i pękanie ust. Więc zawsze staram się w torebce mieć coś malutkiego i idealnego dla mnie, więc zapraszam na szybką recenzję.  
Eveline ODŻYWCZO-REGENERUJĄCY BALSAM DO UST S.O.S 

INFORMACJE OD PRODUCENTA 

NATYCHMIASTOWA ULGA DLA SUCHYCH, SPIERZCHNIĘTYCH I POPĘKANYCH UST SOS odżywczo – regenerujący balsam do ust  jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji ekstremalnie wysuszonej skóry ust. innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne działające w synergii z olejkiem arganowym intensywnie nawilża, regeneruje i zmiękcza skórę ust, zapobiegając pękaniu i pierzchnięciu. Odbudowuje naturalną warstwę hydrolipidową naskórka   i chroni go przed ponowną utratą wilgoci. filtr spf 20 chroni delikatną skórę ust przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Natychmiast po zastosowaniu suche, spierzchnięte i popękane usta odzyskują komfort, stają się miękkie, jędrne i gładkie. Innowacyjne składniki aktywne: olejek arganowy, masło kakaowe, wosk pszczeli , lanolina, witaminy e+c, spf 20.

 Dostępny w 3 wariantach smakowych: 
- CLASSIC- o smaku wanilii 
- CHERRY – o smaku wiśni 
- STRAWBERRY – o smaku truskawki  

STRONA INTERNETOWA PRODUCENTA 

 Ostatnio od marki Eveline otrzymałam ogromną przesyłkę z wieloma nowościami. Dlatego też wzięłam się bardzo szybko za testowanie. Moje serce skradła pomadka ochronna o smaku truskawkowym. Mały cudowny sztyft, który przypomina mi lata dzieciństwa bo właśnie wtedy takie opakowania były modne. Dodatkowo pomadka bardzo mocno nawilża usta. Skóra staje się bardzo miękka. A problem z przesuszeniem i pieczeniem znika. Już po paru użyciach widać poprawę kondycji ust. 




Udostępnij ten post

5 komentarzy :

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)