Wibo Vitamin Your Lashes odżywka


Cześć dziewczyny!

Dzisiaj mam dla Was recenzję produktu, który testowałam 4 miesiące. Długo zastanawiałam się nad opinią jaką mam wystawić czy też bacznie obserwowałam co działo się z moimi oczami jak i rzęsami. Pamiętajcie, że testują odżywki musicie być bardzo ostrożne ponieważ może to wpływać na nasz wzrok! Koniecznie uważajcie!

Wibo Vitamin Your Lashes odżywka


INFORMACJE OD PRODUCENTA
Odżywka do rzęs 2 w 1. Opakowanie składające się z dwóch tubek, w każdej z nich ukryta formuła o innym działaniu. Jedna odpowiedzialna za wzrost, druga za rewitalizację. Dzięki niej przywrócisz blask zniszczonym rzęsom, zregenerujesz, pobudzisz wzrost i zagęścisz rzęsy. Formuła odpowiedzialna za wzrost posiada provit-II, w skład której wchodzą wit. A, E, H, B5 i B8 oraz kwasy omega-6 i omega-3. Bogaty skład gwarantuje stymulację wzrostu. Rzęsy wydłużają się i zagęszczają. Druga strona odżywki zapewnia rewitalizację, wygładzenie i nawilżenie. Wszystko to za sprawą aktywnego składnika CHYDRAXAN CH, który intensywnie nawilża strukturę włosa.

SKŁAD
Wzrost rzęs


Składniki: Aqua, Propanediol, Propylene glycol, Acrylates/C10-30 Acryl Acrylate Crosspolymer, Coco-glucosite, Glycerin, Hydroxyethylcelulose, Xantham Gum,
PEG-20 Castor Oil, Alcohol denat., PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Zea Mays Oil, Calcium Pantothenate, Inositol, Retinol, Rosa Moschata Seed Oil, Biotin, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Panthenol, Hydrolyzed Silk, Sodium Hydrixide, Disodium EDTA.


Rewitalizacja rzęs


Składniki: Aqua, Propanediol, Propylene glycol, Acrylates/C10-30 Acryl Acrylate Crosspolymer, Coco-glucosite, Glycerin, Hydroxyethylcelulose, Xantham Gum, Hydrogenated Starch Hydrolysate Carboxymethyl Chitin, Panthenol, Sodium Hyaluronate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Hydrolyzed Silk, Sodium Hydrixide, Disodium EDTA.



STRONA INTERNETOWA PRODUCENTA


Odżywkę tak jak wspomniałam testowałam cztery miesiące. Po pierwszych 30 dniach chciałam się już poddać, ponieważ nie widziałam żadnych efektów. Myślałam, że to zwyczajny bubel, który nie będzie miał wpływu na moje rzęsy. Po 60 dniach zauważyłam delikatny wzrost rzęs, ale co najbardziej mnie ucieszyło to przyciemnienie włosków. Spojrzenie dzięki temu stało się bardziej wyraziste i bez makijażu znacznie lepiej się wygląda. Rzęsy faktycznie rosną, nie jest to mocno powalający efekt, ale widać wydłużenie i wzmocnienie rzęs. Kiedyś niestety wypadały mi rzęsy, a od kiedy używam tego produktu bardzo się wzmocniły. Dla mnie to tani, drogeryjny produkt, który faktycznie daje radę.








Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Nawet nie wiedziałam, że Wibo wypuściło taką odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już poszłam na taką łatwiznę, że od kilku miesięcy przedłużam i zagęszczam rzęsiory.
    Taaaaka wygoda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zastanawiam się nad zakupem, tylko nie wiem czy jest dobra 😉

      Usuń
  3. Szkoda, że nie ma porównania efektu kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego ja nie mam cierpliwości do tego typu produktów ? :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro ma taką szczoteczkę, to ciężko, by dotarła ona do cebulek rzęs i zadziałała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że widać efekt wydłużenia i przyciemnienia rzęs, ja używam odżywek clarena, bodetko i floslek

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam, że jest taka odzywka od Wibo :D Muszę się jej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy tą stroną jak pomadka używałaś przy cebulkach? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam tylko tydzień. Ale przynajmniej już przestały mi rzęsy wypadać. Będę dalej stosować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam tylko tydzień. Ale przynajmniej przestały wypadać mi rzęsy. Dla mnie to znak, że odżywka działa ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)