E-naturalne odżywka do rzęs stymulująca wzrost włosów


Cześć dziewczyny!

Dzisiaj mam dla Was wpis o odzywce, która okazała się hitem dla moich włosów. Więc zapraszam do czytania!

E-naturalne odżywka do rzęs stymulująca wzrost włosów

STRONA INTERNETOWA PRODUCENTA

INFORMACJE PRODUCENTA
Odżywka stymulująca wzrost włosów poprawia kondycję włosów oraz intensywnie je regeneruje. Zawarta w niej keratyna odżywia i odbudowuje strukturę uszkodzonych włosów i powoduje ich wzmocnienie, zapobiega łamaniu oraz rozdwajaniu, ma ogromne podobieństwo, w swoim składzie chemicznym, do protein występujących w skórze i włosach. Ekstrakt z korzenia bazylii działa stymulująco na komórki mieszków włosowych znacząco zmniejszając wypadanie włosów oraz pobudzając je do ponownego wzrostu. Zagęszcza je, wzmacnia oraz pogrubia.  
Ekstrakt z korzenia bazylii przeciwdziała wypadaniu włosów, zagęszcza je oraz stymuluje komórki mieszków włosowych wspomagając jednocześnie walkę z łysieniem androgenicznym. Działanie preparatu polega na inhibicji aktywności enzymu 5α reduktazy II, odpowiedzialnego za łysienie androgeniczne, a także stymulacji mieszków włosowych.  
Witamina B5 odgrywa podstawową rolę podczas podziału w mieszku włosów, a jej obecność jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania ich wzrostu, utrzymania prawidłowej sprężystości i wilgotności. Dzięki dużemu powinowactwu do keratyny, jest jednym z najlepszych środków wpływających na kondycję oraz porost włosów.
Kolagen w preparatach do włosów wpływa dodatkowo na strukturę włosa poprzez jego nawilżenie i uelastycznienie. Dzięki swojej niskiej masie cząsteczkowej ma zdolność głębokiego wnikania w głąb skóry i włosów, łącząc w sobie właściwości nawilżające i błonotwórcze.

Zastosowanie:

Umyte i osuszone ręcznikiem włosy spryskać odżywką, nie spłukiwać.

Skład zestawu odpowiedni do przygotowania 100 g odżywki:

·         Keratyna hydrolizowana 
·         Kolagen hydrolizowany z elastyną 
·         Ekstrakt z korzenia bazylii
·         Gliceryna roślinna  
·         Konserwant 
·         Pipeta jednorazowa
·         Szpatułka
·         Naklejka
·         Butelka z atomizerem
Ilość wszystkich składników zestawu jest dokładnie odmierzona.

Dodatkowe elementy niezawarte w zestawie:

·         Woda lub hydrolat: 89 g / 89 ml– odmierzyć załączoną pipetą lub w zlewce.
·         Kwas mlekowy lub cytrynowy – do regulacji pH.

Wykonanie odżywki:

1.    Sprawdzenie kompletności otrzymanego zestawu.
2.    Przygotowanie stanowiska pracy zgodnie z zachowaniem podstawowych zasad higieny.
3.    Do naczynia (szklanki, zlewki) wlać odmierzoną ilości wody (hydrolatu), a następnie dodać konserwant i mieszać do momentu jego rozpuszczenia.
4.    Dodać pozostałe składniki.
5.    Całość dokładnie wymieszać.
6.    Zmierzyć poziom pH, powinno zawierać się w przedziale pomiędzy 5,5 a 6. W razie potrzeby uregulować kwasem mlekowym lub kwasem cytrynowym.
7.    Odżywka jest gotowa do użycia.

Przechowywanie:

Odżywkę można przechowywać w temperaturze pokojowej do 21 °C.
  
Sposób pakowania:
- składniki: plastikowe butelki farmaceutyczne, woreczki strunowe, eppendorfy, plastikowa butelka kosmetyczna z atomizerem
- cały zestaw: foliowy woreczek strunowy

Odzywkę testowałam bardzo długi czas i obserwowałam bacznie co dzieje się na mojej głowie. Po trzech tygodniach zaczęłam zauważać pierwsze efekty. W miejscach w których miałam mało włosów zauważyłam odrastanie nowych. Ja nie grzeszę burzą włosów, a uwierzcie, że bardzo bym chciała, bo na głowie mam raptem garsteczkę włosów, ale jak większość dziewczyn marze o długich włosach dlatego też wspomagam ich porost. Odzywka sprawdzała się świetnie. Przyśpiesza porost i spokojnie w ciągu miesiąca włosy rosły mi do 3 cm. Odzywka wystarczyła mi na codzienne używanie przez dwa miesiące. Nanosiłam ją po każdym umyciu i uwaga, pierwszy produkt, który nie powodował wcześniejszego przetłuszczania, a nawet przedłużała trwałość świeżości moich włosów.



















Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Ja poszłam na łatwiznę i od paru miesięcy przedłużam sobie rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś kupowałam półprodukty, teraz najczęściej są to gotowe kosmetyki, też używam odżywek a moje rzęsy sięgają brwi.

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)