Wibo Million Dollars Lips nr. 2


Cześć dziewczyny!

Jak zawsze wybierałam delikatne kolory ust, obawiałam się mocnych pomadek, a teraz mogę stanowczo Wam powiedzieć, że pokochałam piękne soczyste kolory na ustach, a oto jeden z moich ulubieńców.

Wibo Million Dollars Lips nr. 2

Informacje od producenta:
Matowa pomadka do ust z długotrwałą formułą. Doskonała, aksamitna konsystencja gwarantuje precyzyjne pokrycie. Matowe wykończenie sprawia, że usta wydają się pełne, wyraziste i kuszą swoim urokiem. Bądź gotowa na spektakularny efekt matowych ust!

Skład:
Isododecane, Polybutene, Disteardimonium Hectorite, Glyceryl Dibehenate, Hydrogenated Polycyclopentadiene, Silica Dimethyl Silylate, Trimethylsiloxysilicate, Propylene Carbonate, Glyceryl Behenate, Dicalcium Phosphate, Tribehenin, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetate, Ethylhexylglycerin, Aroma, Tocopherol, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, [+/-]: CI 77891, CI 15850, CI 15880, CI 77491, CI 77499, CI 19140.

Strona internetowa producenta:


Pomadka jest zamknięta w wygodnym opakowaniu z aplikatorem typowym dla pomadek w płynie. Pomadka jest bardzo soczysta już jedna warstwa wystarczy by dokładnie pokryć usta i co najważniejsze bardzo szybko zastyga na totalny mat. Spokojnie przy pomocy aplikatura jestem w stanie obrysować sobie usta, ale na większe wyjścia zawsze sięgam po konturówkę. Pomadka nie wysusza moich ust, utrzymuje się spokojnie 6 godzin na moich ustach, lecz po każdym posiłku muszę ją poprawić od wewnętrznej części ust. Jestem zadowolona bo kolor dodaje uroku makijażowi nawet takiemu, który robię na szybko i nie mam czasu bawić się cieniami. Wszystko zastępuje mi ta pomadka.





Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Kupiłam tę pomadkę na promce w Rossie i nie jestem zadowolona. Wydaje mi się, że wzięłam jakąś zużytą, bo konsystencja była taka sucha, tępa i nie umiałam nią ładnie pomalować ust.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor. Ciekawe jak wygląda na ustach

    OdpowiedzUsuń
  3. cudo, piękny róż i wykończenie bardzo przyjemne

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś ochotę na te pomadki, ale już mi przeszło :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)