Fitomed NAWILŻAJĄCE SERUM ANTYTRĄDZIKOWE „UCZEP TRÓJLISTNY”


Cześć dziewczyny!

Nie wiem co ostatnio dzieje się z moja cerą, ale chyba mój zabiegany tryb życia przez ostatni czas nie służy jej bo zdarzają mi się coraz częstsze wysypy, ale pokaże wam co dołączyło do mojej pielęgnacji i pomaga mi w zmaganiach z nieprzyjacielami.

Fitomed NAWILŻAJĄCE SERUM ANTYTRĄDZIKOWE „UCZEP TRÓJLISTNY”


Strona Internetowa PRODUCENTA

Skład: napar z uczepu trójlistnego, kompleks ziołowy (fiołek trójbarwny, nagietek lekarski, lukrecja, wierzba biała), witaminy z grupy B, olejek z drzewka herbacianego.
Działanie: redukuje zmiany trądzikowe, reguluje wydzielanie sebum, zmniejsza zaczerwienienie skóry, wspomaga kuracje antytrądzikowe. Posiada działanie nawilżające i wygładzające naskórek. Pozostawia uczucie gładkiej i satynowej skóry.
Właściwości: dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Doskonale sprawdza się pod makijaż, który staje się świeży i promienny. Jest bardzo wydajne. Nie zawiera silikonów, barwników, parabenów, sztucznych substancji zapachowych. Podczas badań testowych nie zanotowano żadnych ubocznych efektów działania serum.
Sposób użycia: rozprowadzić cienką warstwę serum na czystą skórę. Opakowanie klasy farmaceutycznej zawiera 50 aplikacji.
Przeznaczenie: do cery trądzikowej, wrażliwej, jako kosmetyk zmniejszający objawy trądziku oraz zapobiegający powstawaniu wyprysków. Stosowany pod makijaż łagodzi niekorzystne działanie składników tłuszczowych zawartych w podkładach. W przypadku uczucia ściągania zaleca się stosowanie kremu „Mój krem nr 11″.
Serum „Uczep trójlistny” to lekki kosmetyk z ziołowym kompleksem oraz substancjami czynnymi o działaniu redukującym zmiany trądzikowe, zmniejszającym wydzielanie sebum i zaczerwienienie skóry.
Badania aplikacyjne: dzięki obecności kombinacji substancji aktywnych i składników ziołowych od wieków stosowanych w fitoterapii trądziku badania aplikacyjne wykazały, że:
– według
 93% testujących serum redukuje zmiany trądzikowe;
– pozostawia uczucie 
satynowej, bardzo wygładzonej skóry (93% testujących);
– 
93% testujących stosowałoby badany preparat regularnie;
– 
87% testujących uważa, iż produkt jest skuteczny i ma lepsze właściwości w porównaniu z dotychczas stosowanymi produktami.
Badania aparaturowe były monitorowane przez lekarza–dermatologa (wizualna ocena stanu skóry po 4-tygodniowej aplikacji)
ocena stanu skóry przed aplikacją
ocena stanu skóry po 4 tygodniowej regularnej aplikacji
- zmiany trądzikowe
- redukcja zmian trądzikowych
- widoczne błyszczenie skóry spowodowane nadmierną produkcją sebum
- redukcja sebum
- zaczerwienienie skóry
- zmniejszenie zaczerwienienia skóry
Ogólnie produkt oceniono jako skuteczny względem deklarowanych właściwości.
Uczep trójlistny – napar z liści uczepu wykonany zgodnie z zasadami receptury farmaceutycznej ma wybitne właściwości oczyszczające skórę z niedoskonałości. U naszych wschodnich sąsiadów jest rośliną nr 1 w pielęgnacji skóry zanieczyszczonej, wrażliwej i podrażnionej. W Polsce jest niedocenionym ziołem.
Uczep zawiera poliacetyleny, sporo luteoliny, kwercetynę, garbniki, olejek eteryczny, laktony. Korzystnie działa w przypadkach chorób dermatologicznych wywołanych nieprawidłową przemianą materii. Stosuje się go podczas występowania czyraków, wyprysków, trądziku pospolitego. Łagodzi również zaczerwieniania, oparzenia słoneczne i podrażnienia. Wyciągi uczepu są bardzo delikatne i bezpieczne. Zaleca się dodawać je do kąpieli przy schorzeniach skórnych u dzieci.
Innym korzystnym działaniem ziela jest pozytywne oddziaływanie na pracę wątroby i nadnerczy. Uczep trójlistny skutecznie przyspiesza przemianę materii. Napary z uczepu można stosować zarówno do picia, jak i zewnętrznie na skórę, dzięki czemu zapewnia się wielotorowe i kompleksowe jego działanie. Dla osób ze skórą trądzikową i problematyczną zalecane są również kuracje pitne jako uzupełnienie korzystnego oddziaływania kosmetyków antytrądzikowych (1 łyżkę ziela uczepu trójlistnego zalać szklanką wrzątku, pozostawić pod przykryciem 15 minut, odcedzić. Pić 2 -3 razy dziennie po szklance naparu przed jedzeniem).
Lukrecja gładka – wyciąg z korzenia lukrecji ma działanie bakteriostatyczne, przeciwalergiczne oraz przeciwutleniające. Obecne flawonoidy (likwirytygenina, izolikwirytygenina) stosuje się w pielęgnacji cery podrażnionej i tłustej ze skłonnością do wyprysków i stanów zapalnych.
Nagietek lekarski – wyciąg z kwiatów nagietka zawiera saponiny trójterpenowe, mieszaniny karotenoidów, kwasy organiczne, w tym kwas salicylowy. Wyciągi z kalenduły działają antybakteryjnie, zmiękczająco i gojąco. Od wieków są stosowane w fitoterapii cery tłustej i zanieczyszczonej.
Fiołek trójbarwny – pospolita i bardzo pożyteczna roślina, potocznie zwana bratkiem. Ekstrakty fiołka zawierają rutynę i kwercetynę, flawonoidy, saponiny, garbniki. Przetwory z tej rośliny znajdują zastosowanie w fitoterapii cery zanieczyszczonej i naczynkowej, łagodzą zaczerwienienie i podrażnienie skóry.
Wierzba biała wyciągi z kory i liści zawierają garbniki, związki salicylowe (kwas salicylowy, salicylan metylu). Salicylany mają właściwości antybakteryjne i bakteriostatyczne.
Olejek z drzewka herbacianego działa m.in. antybakteryjnie. Stosuje się go w kosmetykach antytrądzikowych
Skład INCI: Aqua Infusion of Bidens Tripartita extract, Herb extract: Glycyrrhiza Glabra, Calendula Officinalis, Viola Tricolor, Salix Alba; Glicerin, Lecithin, Citric acid, Acryloyldimethyl Taurate Copolimer, Trilaureth-4-Phosphat, Caprylic/Capric Triglyceride, Niacynamid, Panthenol, Sorbitol, Glucose, Allantoin, Citric acid Sodium Hialuronate, Polyglyceryl-4 Caprate, Ethylhexylglycerin, Malaleluca Alternifoli Oil, Cymbopogon Flexuosus Oil

Serum wpadło w moje dłonie kiedy miałam najgorszy wysyp na prawym policzku, skóra tak bardzo mnie bolała, że miałam ochotę wyrwać swoją skórę i   móc normalnie funkcjonować. Dermatolog każdy na jakiego trafiam nie potrafi mi pomóc bo nagle w dniu kiedy mam wizytę nieprzyjaciele znikają w zaskakująco szybkim tempie i nie mają pojęcia o co mi chodzi. Dlatego na własną rękę szukam ratunku dla swojej skóry.

Serum pomaga i mogę to stwierdzić z ręką na sercu. Jedna pompa spokojnie wystarczała mi na pokrycie mojej skóry, wybierałam je codziennie w swojej wieczornej pięlęgnacji. Już po połowie zużytego serum zauważyłam, że moja cera zaczyna się goić, krostki zaczęły znikać i ból skóry ustępował. Najważniejsze również serum pomagało łagodzić mi zaczerwienienia. Kiedy zużyłam całą buteleczkę moja skóra zaczęła wyglądać jak pupcia niemowlęcia, zero krostek, zero zaczerwienień, ale wcześniejsze blizny, które zostały znacznie się zmniejszyły, dlatego też będę wracała do tego serum regularnie.




Udostępnij ten post

1 komentarz :

  1. Z Fitomed miałam serum nawilżające. Na tę wersję też mam ochotę, ale na razie muszę zużyć część zapasów :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)