Pomysły na prezent z okazji dnia chłopaka- czyli co wybrać na ostatnią chwilę?

Cześć dziewczyny!

Dzisiaj wpis inny niż wszystkie, ale myślę, że wiele z nas on dotyczy. Sama miewam dylemat co kolejny rok wybrać jako najlepszy upominek w dniu chłopaka. Mam to szczęście, że mój Maciek nie jest wybredną osobą, ale za każdym razem chciałabym, żeby ten prezent był praktyczny, ale jak najbardziej trafiony w jego potrzeby. 
Zacznijmy pierwsze od upominków materialnych bo te czasem najszybciej zorganizować na ostatnią chwilę. 
Pierwsze postawiłabym na perfumy, ja osobiście uwielbiam kiedy mój facet pachnie męsko, ale tak samo on chętnie sięga po perfumy i przedstawię Wam 2 naszych wspólnych ulubieńców. 

Dla tych z mniejszym budżetem polecam perfumy Mexx Black Men, dostaniecie je w każdym Rossmannie. Koszt nieduży bo w okolicach 100zł, na promocji można je dostać nawet i za 50 zł. Pachną nieziemsko, bardzo długo się utrzymują i należą do dziedziny bardziej wydajnych. 

Kolejne perfumy są już z wyższej półki cenowej, ale równie warte każdej wydanej złotówki. Perfumy pachną nieziemsko i bardo długo utrzymują się na skórze jak i ciuchach. Czasem kiedy Maciek schowa kurtkę do szafy przez długi czas czuję zapach perfum w jej szafie. 
One Million Paco Rabane jest to koszt 200-300zł 

Kolejnym trafionym prezentem moim zdaniem będzie solidny, konkretny portfel. Zawsze zwracam uwagę, żeby ten portfel był ze skóry i trochę wytrzymał, zwłaszcza jak to faceci mają ogrom rachunków, kart, wizytówek i wszelkich innych dokumentów. 
Jak każdy majsterkowicz faceci uwielbiają klucze, mimo, że często leżą w piwnicy, albo zajmują miejsce w szafie, nie używają ich, ale taki prezent cieszy jak żaden inny. Tutaj polecam zestaw narzędzi Yato. Są to klucze wysokiej jakości, sprawdzają się świetnie szczególnie w chwilach kiedy nagle wszystko sypie się w domu. 

A Wy dziewczyny jakie macie pomysły na prezent dla swojego faceta? 

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Kosmetyki to zawsze dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, ja raczej kupię tylko jakiś tańszy drobiazg, może upiekę ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój chłopak miał perfumy Mexx Black Men, bardzo przyjemny zapach

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)