148




Witajcie !
Dzisiaj mam dal Was kredkę do brwi,  w której dosłownie się zakochałam jest to Golden Rose Classics eyebrow.

Informacje od producenta:
Kredka idealnie wyeksponuje naturalną linię brwi. Produkt wyposażony jest w szczoteczkę, którą można poprawić zarys brwi. Dostępna w trzech kolorach. Ładnie wygląda na brwiach, zapewnia długotrwały efekt. Testowana dermatologicznie. 

Cena:
7zł / 6g

Odcień:
406

Co ja myślę na temat tego produktu ?
W czasie lata nie lubię używać cieni do brwi… Wolę coś lekkiego. Ostatnio postanowiłam przetestować kredkę z Golden Rose i nie żałuję. Zostanie ona już ze mną na bardzo długo. Kredka jest bardzo trwała, nadaje efekt naturalnie wypełnionych brwi. Nie kruszy się, ani nie osypuje. Mam wrażenie, że jest ona z domieszką wosku, ponieważ ujarzmia moje brwi. Szczoteczka w jaką jest wyposażona idealnie wyczesuje nadmierną ilość produktu. Dosłownie ideał.

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:

10/10








Udostępnij ten post

25 komentarzy :

  1. bardzo ładny naturalny kolor :) Brew świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że kredka tak dobrze się sprawdza! Prezentuje się naprawdę fajnie!
    Ja osobiście używam obecnie cienia oraz żelu do brwi z MACa, jak dla mnie duet idealny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam kredkę z Marizy, którą bardzo lubię. Ta też mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt ładny, ja jednak używam cieni do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolorek ma ta kredka i świetnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie się prezentuje ja jednak używam cieni do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo delikatnie wygląda i tym samym naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna ta kredka, chyba przyjrzę się jej też :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam za kredkami do brwi


    ps. a u mnie? śliczna sukienka od sheinside do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny efekt! Taki naturalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wysoka ocena, zachęciłaś mnie do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie się prezentuje ;) Tak naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, jaka jasna :) gdzie kupiłaś? właśnie mi się moja kończy, więc chętnie zainwestuję :) nigdy nie trafiłam nigdzie na kosmetyki Golden Rose :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówię Ci ideał nawet przy moich czarnych włosach :)
      A kupiłam ją na turystycznej w E.Leclerc :) Na środku jak wchodzisz będzie duży napisz Golden Shop :)

      Usuń
    2. Ooo proszę. Tam to rzadko bywam, muszę się wybrać niedługo :) Tylko kiedy... :( :D

      Usuń
  14. A gdzie można kupić? :)

    http://viofashiontime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stoiskach Golden Rose, niektóre Douglasy czy też Hebe posiadają ich stoiska :)

      Usuń
  15. daje ładny,naturalny efekt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tej do brwi nie miałam, ale za to bardzo lubię kredki do oczu z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna, ja do brwi używam cienia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niedaleko swojego miejsca zamieszkania mam stoisko Golden Rose - muszę się tam przejść i zobaczyć te kredki ;) Choć chwilowo mam jedną z Eveline ( stosuję ją do brwi ) i nie mogę jej zużyć ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda świetnie. Jak się spieszę to sięgam po moją ulubioną kredkę Catrice, bo to jest najszybsza metoda.

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)