406- Rossmann, Alterra, Reine Pflanzenölseife Lavendel (Mydło z olejkami roślinnymi o zapachu lawendy)




Instagram


Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was recenzję Rossmann, Alterra, Reine Pflanzenölseife Lavendel (Mydło z olejkami roślinnymi o zapachu lawendy)


Informacje od producenta:
Mydło z olejkami roślinnymi Alterra o wspaniale świeżym zapachu lawendy produkowane jest z wartościowych, czystych olejków roślinnych. Łagodnie myje skórę i pomaga jednocześnie zachować odpowiednie jej nawilżenie. Subtelny zapach rozpieści Twoje zmysły.

Skład:
Sodium Palmate, Sodium Cocoate, Aqua, Glycerin, Parfum, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Soidum Chloride, Tetrasodium Etidronate, Limonene, Linalool, CI 45100,CI 74160,CI 77891.

Cena:
2zł / 100g

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Mydełko zamknięte jest w papierowym opakowaniu, które szybko ulega zniszczeniu. W środku znajduje się kostka fioletowego mydełka, które pachnie obłędnie. Zapach przypomina świeże, lawendowe kwiaty. Zabarwienie jest delikatnie fioletowe, które nie pozostaje na dłoniach w czasie użytkowania. Jak na produkt naturalny bardzo dobrze się pieni. Oczyszcza dogłębnie naskórek nie naruszając bariery lipidowej. Nie wysusza, nie podrażnia skóry, sprawdza się nawet w przypadku dłoni z wieloma podrażnieniami, AZS, pęknięciami naskóra. Produkt jest bardzo wydajny, w przypadku kilkukrotnego codziennego użytkowania starcza około na dwa trzy miesiące. Po użyciu nie czuć dyskomfortu ściągnięcia skóry czy podrażnienia.

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:

10/10






Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Mydełko ma ładny kolorek, a zapach pewnie by mi się spodobał :D Jednak wolę mydła w płynie.

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie nie miałam nigdy mydełek alterry, ale do zapachów mnie ciągnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam teraz wersje pomarańczową, jest spoko

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolę mydła w płynie, ale to wydaje się być ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam raczej mydeł w kostce. W płynie są dla mnie wygodniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo, że nie lubię lawendy, to jestem ciekawa zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja po kostki rzadko sięgam, ale dobrze, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakos nigdy nie mialam do czynienia z firma alterra :(

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)