427- Wibo, Silk Wear, cienie do powiek nr. 3




Instagram


Witajcie !

Dzisiaj mam dla Was recenzję Wibo, Silk Wear, cienie do powiek





Informacje od producenta:
Zestaw kompaktowych cieni do powiek z jedwabiem. Ulepszona formuła zapewnia trwałe wykończenie bez osypywania i rozmazywania się. Jednorodny i wyrazisty kolor w poczwórnym wydaniu . Dostępny w 4 zestawach kolorystycznych od Listopada 2014.

Cena:
Około 11 zł

Dostępność:
Sklep internetowy WIBO – klik i uwaga robiąc zakupy powyżej 30 zł wysyłka jest darmowa !
Rossmann

Strona internetowa producenta:

Moja opinia :
Jak widać opakowanie jest plastikowe, zawiera aplikator, cienie rozprowadzają się bardzo dobrze na powiece i nawet bez bazy świetnie się utrzymują. Pigmentacje możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach, urzekła mnie piękna czerń, która świetnie nadaje się do mocnych makijaży i bardzo dobrze współgra z innymi cieniami, łatwo się nią robi kreskę i pasuje każdemu ! Brązy, każdy kto czyta mojego bloga wie, że uwielbiam takie kolory, często królują na moich oczach i w nich czuję się najlepiej. Ostatnio uwielbiam makijaż tworzony jednym cieniem. Ta paleta do tego sprawdza się idealnie. Myślę, że dla osoby początkującej z makijażem, która chce się pobawić, a nie ma sporego zastrzyku gotówki WIbo Silk Wear sprawdzi się idealnie.

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:
10/10
















Udostępnij ten post

6 komentarzy :

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)