494- Isana Shampoo Power Volumen




Instagram

Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was recenzję szamponu z Isany dodającego objętości. 









Informacje od producenta:



Skład:
Moja opinia:
Szampon kupiłam pod wpływem świetnych opinii na youtube. Standardowa tubka ostatnio dla Isany.  Produkt faktycznie mnie zachwycił. Bardzo dobrze unosił moje włosy u nasady, świetnie  oczyszczał skórę głowy, zwłaszcza się sprawdzał kiedy zmywałam oleje z włosów.  Ja mam bardzo wrażliwą skórę i mimo, że posiada SLS w swoim składzie muszę przyznać, że nie podrażnił mnie, a tego najbardziej się obawiałam. Po ten szampon nie sięgam zbyt często, ponieważ włosy myję codziennie, nie chce im fundować nadmiernego oczyszczania. Wolę sięgać częściej po coś delikatnego.
Objętość, ciężko mi stwierdzić jak  długo będzie się utrzymywała bo ja włosy myję wieczorem, rano się budzę nadal ją widzę, ale czy do kolejnego dnia by się ona utrzymała raczej wątpię. 




Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Będę musiała kiedyś go sobie zakupić i wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go jeszcze, bo ma SLS, ale tak jak Ty słyszałam o nim wiele pochlebnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak średnio lubię Isanę, choć kupuje ich mydła.

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)