457-Dermedic REGENIST Krem pod oczy intensywnie wygładzający




Instagram


Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was recenzję Dermedic REGENIST Krem pod oczy intensywnie wygładzający.


 




Informacje od producenta:

Zawartość składników aktywnych: 17%
-Długotrwale wygładza i poprawia elastyczność naskórka
-Hamuje powstawanie wolnych rodników
-Redukuje cienie i obrzęk pod oczami
-Hypoalergiczny

Opakowanie: 
Butelka airless z pompką 15 g

 

SKŁAD:

Kompleks aktywny ARS 3°~ARS 4°. Proteiny roślinne, Kwas hialuronowy, Olej migdałowy, Gliceryna, Dub Diol, Natural Extract AP, Kompleks witaminowy, Alantoina, Ronasphere LDP, Ekstrakt ze skórki pomarańczy

 

Strona internetowa producenta:

KLIK

 

Moja opinia:

Pierwsze zacznę od negatywu. Mianowicie tak jak zawsze w marce Dermedic zachwalałam pompkę to tutaj niestety jest minusik. Zawsze wydobywając produkt coś zostaje przy ujściu, zasycha i niestety kolejnego dnia przy użyciu trzeba pamiętać, żeby oczyścić ujście. Strasznie mnie to drażni i często rano doprowadza do tego, że tracę ochotę do aplikacji.

TO chyba na tyle z tych złych stron, przejdźmy do reszty. Krem nadaje się pod makijaż, ja go w tej kwestii stosuję codziennie. Doskonale nawilża, wygładza i tutaj muszę przyznać ogromny plus dla producenta za względu na bardzo mocne wygładzenie zmarszczek.  Jakieś delikatne posiadam, lecz w przypadku użytkowania tego kremu zauważyłam, że bardzo się zmniejszyły i stały się mniej widoczne.

Krem jest bardzo treściwy, gęsty i tłusty. Mimo to szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu na powiekach.

Świetnie nawilża, bardzo mnie to cieszy, ponieważ mam bardzo przesuszone powieki, które wymagają mocnego nawilżania.

 Następnie muszę przyznać, że jest to produkt bardzo dobrej jakości i polecam go każdej osobie, która posiada pierwsze oznaki starzenia.

 

Ocena:

10/10



















Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Wypróbowałabym:) Kremy pod oczy często zmieniam, ponieważ szukam ideału

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dzisija chcęisc bo jakiś lekki nawilżacz zz tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię markę dermedic, kiedyś wypróbuję ten krem

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)