458- Domowy peeling do ust




Instagram

Witajcie!
Dzisiaj DIY, czyli zrób swój domowy peeling do ust.
Przyszło do nas słońce, więc zaczynamy sięgać po mocniejsze odcienie pomadek, które pięknie zwracają uwagę. Króluje fuksja, róż itd. Więc jak pozbyć się suchych skórek na ustach, które niszczą cały efekt? Możecie to zmienić w domowym zaciszu. 





Co będzie potrzebne?
Olej nawilżający, masło shea itd, odrobina miodu, cukru, łyżeczka oraz pojemniczek na cały peeling.









Krok 1:
Sięgamy po jedną łyżeczkę cukru i wsypujemy do pojemniczka, będzie to nasza baza, oraz drobinki, które będą ścierały martwy naskórek. 




Krok 2:
Ja uwielbiam miód, więc sięgnęłam po dość dużą ilość, lecz wystarczy cała łyżeczka, bez zbędnej, wyolbrzymionej ilości. Dodajemy do naszego cukru i przechodzimy do kolejnego kroku. 


Krok 3:
Całość zlepimy dzięki olejowi, rozpuściłam go na płomieniu świeczki. Dodajemy do całości w pojemniku. Następnie mieszany, gotowe. 



Krok 4:
Zostało się jedynie cieszyć i używać. Nakładamy paluszkiem na usta, przecieramy, pozbywamy się martwego naskórka, a teraz zostało zmyć resztę produktu, ewentualnie zjeść :D 



Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Robię taki peeling, ale gęstszy, żeby miał mocniejsze właściwości ścierające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten peeling z "sekretów urody" z tvn style;) sama go stosuję i potwierdzam,że działa.Zazwyczaj nakładam na usta matowe pomadki,które"lubią" podkreślać suche skórki,ale dzięki temu "cudeńku" nie ma o nich mowy;)
    Ja swój peeling przechowuję w umytym pojemniczku od balsamiku Tender Care z Oriflame;)
    Polecam tą miksturę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentacja - najlepsza! :) Fajny, lubię takie smakowite peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja czasem uzywam miodu samego :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie odpada, bo nie lubię miodu - w jakiejkolwiek postaci. Ani jego smaku, ani zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie peelingi są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam domowe kosmetyki... po 1. wiesz co w nim jest, po 2. robisz sama = satysfakcja gwarantowana, po 3. bezpieczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie takie domowe mieszadelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie składniki mam, czyli może wypróbuję..

    OdpowiedzUsuń
  10. Też czasem robię sobie taki miodowy peeling :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)