447-Dermedic, Hydrain 3 Hialuro, Kremowy żel do mycia




Instagram

Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was recenzję Dermedic, Hydrain 3 Hialuro, Kremowy żel do mycia.


Informacje od producenta:
Kremowy żel Hydrain 3 z dodatkiem wody termalnej zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości. Delikatne substancje powierzchniowo czynne niezawierające SLS i SLES oczyszczają skórę w wyjątkowo łagodny sposób. Olej makadamia z dużą zawartością kwasu oleinowego oraz lecytyny wzmacnia lipidową barierę ochronna skóry, chroniąc tym samym przed transepidermalną utratą wody /TEWL/. Nie wysusza skóry jak inne środki myjące. Kwas hialuronowy oraz algi morskie zatrzymują wodę w głębszych warstwach naskórka, zapobiegając wysuszaniu skóry. 

Cena:
26zł / 200ml

Strona internetowa producenta:

Moja opinia:
Żel zamknięty jest w schludnej, niebieskiej tubie. Jest spora, ale poręczna. Spokojnie wydobywam małą ilość żelu. Moja skóra jest normalna w czasie zimy ma skłonność do przesuszania, lecz kiedy przychodzi wiosna lato skłania się w kierunku mieszanej, ale tylko w strefie T. Ze względu, że od poniedziałku do piątku chodzę do szkoły sięgam po makijaż, tak jak pewnie większość z czytelników, malujemy się na co dzień. Przez długi czas szukałam idealnego oczyszczania, pozbywania się makijażu. Żel doskonale oczyszcza, rozpuszcza maskarę, oczywiście nie odczuwam szczypania w okolicy oczu. Twarz nie jest zaczerwieniona, więc dla mnie to istny ideał. Myślę, że każda z nas jak sięga po produkt myjący nie lubi ściągnięcia na skórze. Ja również. Omijam takie kosmetyki szerokim łukiem.
Przy codziennym używaniu produktu Dermedic nie zauważyłam ściągnięcia, nadmiernego przesuszania, a wręcz przeciwnie delikatne nawilżenie.
Zapach jest przepiękny, bardzo orzeźwiający dlatego jak jestem zaspana stanowczo jest moim must have.
Mogę powiedzieć, że żel jest wydajny. Nie potrzebujemy dużej ilości dla dobrego demakijażu, oczyszczenia. Myślę, że warto wydać 26 zł, ponieważ zauważycie ogromną poprawę kondycję wasze skóry, a pieniądze zwrócą się dzięki wydajności.

Jeżeli jesteś alergikiem, pamiętaj. Kosmetyki marki Demerdic są dostosowane do potrzeb osób z wymagającą cerą.

Ocena:

10/10









Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. Z dermedic testowałam tylko krem do twarzy
    Natomiast żelu nigdy nie miałam, dlatego dobrze wiedzieć, ze warto

    _____________________
    Just Cavalli on
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. serię tą uwielbiam, żele do mycia twarzy też więc chętnie go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio odpuściłam sobie żele na korzyść mydeł, więc raczej nie skorzystam, ale mojej siostrze kupię i jest to wielce możliwe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że nie pokazałaś składu. Kosmetyk wydaje sie być ciekawy, na drugim miejscu bardzo łagodny detergent, o ile się nie mylę, więc całkiem w porządku

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam dużo dobrego o tej serii kosmetyków, ale sama nie miałam żadnego z tych produktów. Chyba czas nadrobić te zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam i raczej nie kupię bo cery suchej nie mam. Ale na serum prawdopodobnie niedługo się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio ciągle widzę tą firmę, ciekawa jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukam właśnie czegoś do mycia twarzy :) Muszę się bliżej przyjrzeć temu produktowi, bo przyznam, że nie słyszałam o nim jeszcze:) Na razie ciągle wracam do... żelu Be Beauty dostępnego w Biedronce :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam, marki również nie lubię :( niestety

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam i polecam, recenzowałam ten kosmetyk ale byłam odrobinę zbyt krytyczna. a on nie ma wad.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Sklad pojawi sie dzisiaj kolo 17;) wybacz niedociagniecie;D

      Usuń
    2. Sklad pojawi sie dzisiaj kolo 17;) wybacz niedociagniecie;D

      Usuń
  12. jak do tej pory produkty Dermedic bardzo fajnie u mnie sie spisywały wiec i z tego zapewne też bym była zadowolona, kiedys wypróbuje koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)