450-Fitomed masło kakaowe




Instagram

Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was recenzję – Fitomed masło kakaowe.






Informacje producenta:
Masło kakaowe wytwarzane jest z nasion kakaowca. Ziarno kakaowe zawiera ok. 53% tłuszczu. Dobrej jakości masło kakaowe jest lekko kremowe, topi się w zetknięciu ze skorą, ale jej nie tłuści. Od wieków uważane jes za jeden z najlepszych środków kosmetycznych. Świetnie zmiękcza skórę i chroni ją przed wysuszeniem. Może być używane zarówno bez dodatków, jak i zmieszane z innymi składnikami. Ze względu na swą wyjątkową zgodność z naskórkiem dodaje się go do kosmetyków dla dzieci i alergików. Masło kakaowe wymieszane z dobrym olejem kosmetycznym i niewielkim dodatkiem wosku daje bardzo dobre rezultaty w profilaktyce atopowego zapalenia skóry i w pielęgnacji bardzo suchej i łuszczącej się skóry.

Cena:
Około 10 zł

Strona internetowa producenta:

Czym jest masło kakaowe ?
Jest to stały tłuszcz, oczywiście jadalny, pozyskiwany z nasion dojrzałych owoców kakaowca właściwego.  Zastosowanie znalazło w środkach farmaceutycznych, lecz ja najbardziej preferuję je do pielęgnacji swoich włosów. Przy pierwszym użyciu widać bardzo dobre nawilżenie. Masło wcieram wieczorem bardzo dokładnie w swoje włosy, od połowy głowy, ponieważ moje włosy łatwo przetłuścić, dlatego omijam okolice skalpu.
Przy regularnym używaniu czyli 3 razy w tygodniu widzę znaczną różnicę. Puszenie zniknęło, końcówki znacznie odżyły, całość jest dobrze nawilżona.
Jeżeli macie włosy rozjaśniane ten produkt sprawdzi się świetnie, ponieważ bardzo dobrze regeneruje przesuszenia. Ratunek przychodzi już po pierwszym użyciu.

Pomijając sferę włosów, moja skóra ostatnio przechodziła ogromny bunt, potrzebowałam ogromnego nawilżenia, więc ten produkt był jak znalazł. Dobrze wsmarowane masło na noc, a rano piękna, nawilżona, rozjaśniona, mięciutka cera. Żaden krem nie powoduje tak dobrego efektu. Dodatkowo jest to produkt w 100% naturalny więc nie muszę się bać, że spowoduje u mnie wysyp, czy osiągnę nieprzewidziane efekty jak w przypadku rzeczy z dodatkami.
Myślę, że będzie to także dobry produkt na przesuszone kolana czy łokcie.

Ocena:
10/10







Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. Mam masło kakaowe ale łupane i nie bardzo wiem jak się do niego zabrać:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy, że weźmiesz w dłonie zacznie się rozpuszczać, ew. nad świeczką rozpuszczaj ;]

      Usuń
  2. Lubię takie naturalne kosmetyki. Staram się włączać ich coraz więcej do swojej pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie od jakiegoś czasu częściej królują naturalne kosmetyki niż z dodatkami ;]

      Usuń
  3. Ale maślane:D chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam ale wiele dobrego na jego temat słyszałam. Pomyślę nad zakupem ale raczej bliżej zimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to także dobre rozwiązanie w lecie kiedy nasza skóra jest przesuszona od słońca ;]

      Usuń
  5. Bardzo przydatne maselko lubię takie naturalne produkty :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się być ciekawe to masełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm a jak myślisz na włosy wysokoporowate sprawdzi się? zaciekawił mnie ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli będziesz stosowała z głową myślę, że tak ;]

      Usuń
  8. Tego jeszcze nigdzie nie widziałam! Ale wygląda fajnie. Myślę, że mogłoby się u mnie sprawdzić. Ciekawe jak poradziłoby sobie z azs. Rzeczywiście nie tłuści? Ponieważ bardzo nie lubię tłustej warstwy na swojej skórze.

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)