508- Wibo- Lakier Flower nr.3



Instagram
Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was Wibo- Lakier Flower



Informacje od producenta:
Zgrany duet lakierów do paznokci jakiego jeszcze nie było! Połączenie neonowego lakieru strukturalnego ( tylko do sztucznych paznokci) z tradycyjnym lakierem w jednym. To prawdziwa kwintesencja „smaku”, estetyki i pomysłowych zdobień na paznokciach dla najbardziej wymagających.
Dostępny w 3 duetach kolorystycznych.

Recenzowany odcień:
Nr.3

Strona internetowa producenta:

Kolor: Bardzo mi się podoba, typowe połączenie szarości z żółcią wygląda cudownie. Ten jeden malutki detal, a bardzo zmienia wygląd całości. Potrzebne są dwie warstwy do pokrycia idealnie płytki.
Konsystencja: Typowa dla lakierów marki Wibo, dobrze się rozprowadza nie pozostawia zacieków.
Pędzelek: Świetnie współpracuje z moją płytką paznokcia, możecie zobaczyć na zdjęciach, że nie jest on cienki, a dość gruby i łatwo nim szybko pomalować paznokcie.
Utrzymywanie: O wiele dłużej utrzymuje się żółć, ale to dlatego, że jest to typowy piasek. U mnie szarość gościła około 4-5 dni, a żółć trzymała się 6-7, różnica mała.


















Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. o kurczę,nie widziałam jeszcze takich dwupaków z wibo,świetne połączenie kolorystyczne szczególnie na lato,jak tylko wybiorę się do Rossmana muszę je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne połączenie kolorystyczne, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółty mi się podoba na lato, ale szary zostawiłabym na chłodniejsze dni.

    OdpowiedzUsuń
  4. taki niepozorny, a ładny duet ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog:)! Na moim blogu modowym pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/boho-white-dress/ zaprasam serdecznie:)! Dodaję do obserwowanych, będę tutaj zglądać częściej. Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz piękne paznokcie ! 💖

    OdpowiedzUsuń
  7. według mnie mega fajne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetne połączenie! biegnę do Rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna faktura żółtego lakieru, super połączenie

    OdpowiedzUsuń
  10. Duecik faktycznie zgrany :) Śliczne masz pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie prezentują się te kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że tylko na sztuczne paznokcie... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widzisz ja położyłam na swoje naturalne i nic się nie stało, nie warto brać, aż tak do siebie to co mówi producent...

      Usuń
  13. Nie podejrzewałam, że będą tak ładnie współgrać kolorystycznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)