BIOVAX - INTENSYWNIE REGENERUJĄCA MASECZKA BAMBUS & OLEJ AVOCADO - 250 ml


Cześć dziewczyny!

W ostatnim czasie mam mocno napięty grafik, na szczęście pracuję od godziny 6 do 14 więc mam to szczęście, że popołudnia mam wolne, mimo wszystko zazwyczaj mam tyle załatwiania, że czasem już nie wiem w co dłonie włożyć. Mimo wszystko chętnie piszę tutaj dla Was na blogu, postanowiłam jednak wprowadzić zmiany. Na codzienne wpisy zaczyna mi brakować czasu, a nie chce pozostawiać Was tygodniami bez wpisów. Wstępnie co drugi dzień z rana będzie pojawiał się nowy wpis. Jeżeli uda mi się przygotować wpisy na każdy dzień tygodnia oczywiście będę Was codziennie zadowalała nowymi wpisami.
Drugą kwestię jaką chce poruszyć na blogu to fakt, że wreszcie przekonałam się do zakupu zestawu do hybryd. Mam go już u siebie i teraz spokojnie możecie spodziewać się sporej ilości wpisów z hybrydami. Lecz mam do Was małą prośbę, jestem osobą początkującą w kwestii hybryd i z chęcią poczytam wasze rady, jak i możecie mi polecać produkty w które mam się zaopatrzyć i może jakie lakiery warto mieć w swojej kolekcji.
A teraz czas na recenzję, padło na maskę, którą już wykończyłam i jestem w niej zakochana i wrócę do niej w lipcu bo robię chwilową przerwę od takich produktów, ale już wiem, że kupię ją kolejny raz.

Biovax Intensywnie regenerująca maska do włosów pogrubiająca i zagęszczająca

INFORMACJE PRODUCENTA
BIOVAX - INTENSYWNIE REGENERUJĄCA MASECZKA BAMBUS & OLEJ AVOCADO - 250 ml
Biovax® Bambus & Olej Avocado to kompleksowa, intensywnie regenerująca gama kosmetyków, zapewniających wielowymiarową pielęgnację włosów suchych, osłabionych oraz pozbawionych gęstości.
Kuracja opracowana w celu pogrubienia włosów, zwiększenia ich gęstości oraz gruntownego wzmocnienia. Zapewnia profesjonalną pielęgnację włosów od cebulek aż po końcówki włókien.


EFEKT NA WŁOSACH
- zmniejszona łamliwość, wyraźne wzmocnienie
- nawilżone, miękkie oraz wygładzone pasma
- grubsze, gęste, pełne objętości
- zrekontruowana struktura na całej długości
- niezwykła sprężystość i elastyczność
- promienne, lśniące zdrowym blaskiem
Receptura maseczki zawiera kompleks 3D Bamboo Protect, odbudowujący i pogrubiający strukturę włosa, pobudzający je do wzrostu oraz cementujący uszkodzenia na całej ich długości. Podczas aplikacji dociera on do najbardziej uszkodzonych, newralgicznych miejsc włosa, reperując zniszczenia łodygi. Dzięki temu pasma włosów równomiernie odzyskują zdrowy blask, witalność i sprężystość, nawet na obszarze końcówek. Z odżywionych i dotlenionych cebulek wyrastają zdrowe, mocne, gęste włosy.
Synergia roślinnych frakcji zawartych w 3D Bamboo Protect:
• Ekstrakt z Korzenia Bambusa – najbogatsze, naturalne źródło organicznego krzemu sprzyjającego wzmocnieniu, zagęszczeniu oraz pogrubieniu włókien.
• Wyciąg z Liści Bambusa – dotlenia uśpione cebulki, pobudzając je do życia oraz dopingując włosy do szybszego wzrostu.
• Olejek z Młodych Pędów Bambusa – dzięki wysokiej koncentracji witamin i minerałów wzmacnia rdzeń włosa i uodparnia go na uszkodzenia wewnętrznej struktury.
• Olej Avocado, tłoczony z owoców rośliny wiecznie zielonej, jest wyjątkowo bogatym źródeł kwasu oleinowego, emolientu trwale nawilżającego skórę i włosy. Dzięki wysokiej zawartości odżywczych kwasów Omega 3 uzupełnia braki w kompozycji lipidowej włosów. Pokrywa włókna ochronnym filmem, zapobiegając rozdwajaniu się końcówek. 
3D Bamboo Protect został skomponowany z najwyższej jakości naturalnych składników aktywnych dobranych w precyzyjny i staranny sposób tak, aby jego regeneracyjna aktywność była zauważalna na  3 poziomach włosa: cebulce, łodydze i rdzeniu.

Aksamitna, luksusowa konsystencja maseczki sprawia, że aplikacja preparatu jest niezwykle przyjemnym doznaniem, sam zaś produkt – wyjątkowo wydajny. Nie spływa z włosów.

Biovax to gwarancja  ZDROWYCH WŁOSÓW I BEZPIECZEŃSTWA
PRODUKT PRZYJAZNY ALERGIKOM

NIE ZAWIERA
•  parabenów
•  SLS (Sodium Lauryl Sulfate)
•  SLES (Sodium Laureth Sulfate)
•  silikonów, parafiny
Substancje te mogą powodować podrażnienia skóry, a nawet stany zapalne. Przyczyniają się do powstawania łupieżu, swędzenia i przesuszenia skóry głowy. Receptura BIOVAX oparta została na naturalnych i bezpiecznych substancjach aktywnych.

Do maseczki BIOVAX dołączone zostały 2 prezenty, gwarantujące jeszcze większą skuteczność oraz wygodę stosowania:
• Biovax® Regenerujący olejek do włosów – saszetka 1,5ml
•Termocap – czepek wspomagający utrzymanie ciepła, dzięki któremu substancje aktywne łatwiej wnikają do wnętrza włosa - 1 sztuka


SPOSÓB UŻYCIA
Na umyte, osuszone ręcznikiem włosy rozprowadź odpowiednią ilość maseczki. Starannie wmasuj we włosy i skórę głowy.
Aby uzyskać efekt intensywnej regeneracji i silnego odżywienia nałóż Termocap i pozostaw maseczkę na 15 minut lub dłużej. Zalecamy owinąć włosy ręcznikiem w celu utrzymania stałej temperatury podczas zabiegu. Następnie dokładnie spłucz włosy strumieniem chłodnej wody.
Kurację należy powtarzać co 3-5 dni.

W celu zagwarantowania Twoim włosom kompleksowej pielęgnacji polecamy stosowanie całej gamy produktów z serii BIOVAX.


Ja tej maski używałam około dwa miesiące, nakładałam ją regularnie trzy razy w tygodniu na skórę głowy, trzymałam ją oczywiście około godziny, następnie spłukiwałam, po pierwszym użyciu od razu zauważyłam, że włosy były znacznie delikatniejsze, sypkie, miękkie. Po miesiącu używania zauważyłam faktycznie efekty, włosy sporo urosły i co najważniejsze pojawiło się wiele nowych baby hair. Maseczka bardzo przyjemnie pachnie, ma budyniowa konsystencję i  z łatwością da się ją rozprowadzić po skórze głowy.  Najbardziej byłam zadowolona z tego, że moje włosy stały się po niej bardzo mocno lśniące, zauważyłam, że spłukując maskę wpływała ona na całe moje włosy i stawały się bardziej świetliste.  Do zestawu był dołączony olejek zabezpieczający końcówki i o losie, zakochałam się w nim, kupię go obowiązkowo bo to co on czynił z włosami, matko boska cudo. Dawno nie miałam tak cudownego olejku do końcówek. Nie da się opisać tego słowami. To był ideał. Włosy lśniły, nie plątały się, były miękkie, delikatne, a co najważniejsze pachniały nieziemsko.















Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Jak wykończę nagromadzone zapasy włosowe to się skuszę na tego Biovaxa i inne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam szampon z tej serii i był całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś namiętnie używałam tych masek do czasu gdy odkryłam Kallos-a:)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)