Kneipp Balsam pod prysznic Jaśmin & Argan I Pielęgnacja pod prysznicem


Cześć dziewczyny!

Jak wiecie ja ostatnio sięgam regularnie po balsamy do ciała. Lecz są takie dni, że nie mam czasu na czekanie, aż balsam się wchłonie. Wtedy z ratunkiem zawsze przychodził mi ten oto produkt.


Kneipp Balsam pod prysznic Jaśmin & Argan


INFORMACJE OD PRODCUENTA
______________________________
Uwiedź zmysły cennymi Kosmetykami Naturalnymi Kneipp ® i  odkryj pielęgnację ciała naturalnymi składnikami, ktόrych pozytywne działanie aromakologiczne na emocje jest powszechnie znane.

Wspaniała kompozycja Balsamu pod prysznic Jaśmin & Argan ofiaruje uczucie łagodnego odprężenia i uwodzi zmysłowym, delikatnym zapachem w egzotyczny świat jaśminu.
Aromakologiczne działanie olejków eterycznych oczarowuje i harmonizuje ciało i duszę.
Balsam pod prysznic Jaśmin & Argan działa nawilżająco i chroni skórę przed wysuszeniem. Wartościowy olejek arganowy nadaje skórze elastyczność.

STRONA INTERNETOWA PRODUCENTA
______________________________
KLIK




ZALETY PRODUKTU

______________________________
• łagodnie odpręża 
• naturalne działanie aromakologiczne
• nawilża
• bez barwnikόw i substancji konserwujących
• tolerancja skóry potwierdzona przez dermatologiczną klinikę uniwersytecką



SKŁADNIKI
______________________________
Aqua (Water), Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Coco-Glucoside, Glycerin, Sodium Cocyl Glutamate, Parfum (Fragrance), Citric Acid, Carrageenan, Argania Spinosa Kernel Oil, Jasminum Grandiflorum (Jasmine) Flower Extract, Dipterocarpus Turbinatus (Gurjum Balsam) Oil, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, Cedrus Atlantica (Cedarwood) Bark Oil, Cananga Odorata Flower Oil, Vanilla Tahitensis Fruit, Limonene, Benzyl Salicylate, Linalool, Citronellol, Xanthan Gum, Tocopherol.
(Uwaga: skład produktów odnosi się do aktualnej produkcji. Na rynku mogą być również dostępne wcześniejsze wersje kosmetyków o innym składzie.)


Balsam zamknięty jest w wygodnej tubce. Ma kolor biały, najbardziej wyczuwam w nim jaśmin. Nie trzeba go dużo na całe ciało. Kiedy nakładam go na swoje ciało czuje takie odprężenie. Jakby całe zmęczenie ze mnie uleciało. Uwielbiam szczególnie po niego sięgać jak wracam po pracy i marzę jedynie o łóżku. Jak wiecie jestem posiadaczką atopowego zapalenia skóry. Nic przyjemnego, szczególnie w lecie bo moja skóra potrzebuje mocnego zastrzyku nawilżenia. Balsam nie podrażniał mojej skóry, nawet w momentach krytycznych kiedy na ciele były plamki, zaczerwienienia łagodził, a nawet zauważyłam zmniejszanie się problemu. Balsam faktycznie nawilża skórę w sposób delikatny, ale to robi, a nie tak jak większość tego typu produktów, że mam wrażenie iż myję się zwykłym żelem niż balsamem bo nie czuję nawilżenia.



Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Byłam negatywnie nastawiona do tej marki, ale przyznam, że skład ma naprawdę ok :) Zaciekawiłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że Kneipp ma w swojej ofercie taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skusiłaś mnie. Najbardziej zaciekawił mnie fakt, że jesteś posiadaczką atopowej skóry, a mimo wszystko balsam działa :) Pewnie trafi na moją półkę ;)

    Pozdrawiam, PGrudzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Balsam kupiłam na promocji w Hebe za 19,99 zł. Okazał się nawet ciekawy w działaniu, bo delikatnie mył, nie podrażniał przy tym skóry i postawiał ją nawilżoną - na tyle bym nie czuła konieczności balsamowania jej po prysznicu jak zawsze mam to w zwyczaju. Nie jest to super mocne nawilżenie, ale wystarczające, nie odczuwałam nieprzyjemnego uczucia napięcia skóry :)
    Wszystko pięknie, ale zapach niestety całkowicie dyskwalifikuje ten produkt w moich oczach, jest bardzo mocny i drażni mój nos. Nie wyczuwam w nim jaśminu tylko zapach alkoholu (dziwne, bo nie ma go w składzie, ale jest "parfum" ). Do tego jest piekielnie niewydajny, starczył mi 1,5 tygodnia codziennego używania.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)