Alterra, Gesichtsol Bio - Granatapfel (Olejek do twarzy z granatem)


Cześć dziewczyny!

Dzisiaj mam dla Was recenzję olejku, który już wykończyłam i myślę, że to najlepszy moment na jego recenzję, zwłaszcza, że przez cały czas jego użytkowania zastanawiałam się co o nim myślę.  

Alterra, Gesichtsol Bio - Granatapfel (Olejek do twarzy z granatem)





INFORMACJE OD PRODUCENTA
______________________
Każdy rodzaj skóry wymaga indywidualnej pielęgnacji. Olej do twarzy Alterra opracowany został specjalnie dla potrzeb skóry bardzo suchej. Dobroczynna formuła zawierająca olej z pestek granatu BIO, olej migdałowy BIO i witaminę E intensywnie pielęgnuje skórę suchą i pozostawia poczucie optymalnie odżywionej i aksamitnie gładkiej skóry. 


SKŁAD

______________________
Glycine Soja Oil, Punica Granatum Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Dodecane, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum, Linalool, Limonene, Geraniol, Citral, Citronellol, Farnesol.




CENA
______________________
11zł / 30ml


Olejek jest zamknięty w opakowaniu z pompką. Plus za aplikacje, jest higieniczna i nic się nie zacinało. Dodatkowo opakowanie jest przezroczyste i dzięki temu macie kontrolę nad użytkowanym produktem. Do aplikacji na moją twarz oraz szyję potrzebowałam 3 pompek olejku. Rozgrzewałam go w dłoniach i wciskałam w skórę. Na początku nie widziałam żadnych efektów, myślałam, że działanie już się nie pojawi, ale po pewnym czasie zauważyłam, że skóra wygląda lepiej, jest miękka, sprężysta, jaśniejsza i co najważniejsze mocniej nawilżona niż w przypadku użytkowania samego kremu do twarzy. Jestem z niego zadowolona, ale na efekty trzeba poczekać dłużej niż w przypadku innych olejków. Jest tani, szybko się wchłania i co najważniejsze nie pozostawia lepkiej formuły na twarzy, a za to ogromny plus.





Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Mam go w zapasie, jestem ciekawa jego działania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie wypróbuję :) Lubię kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam już te olejki ;) super są

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię produkty z Alterry. mam krem do twarzy i okolic oczu i są fajne. trzeba teraz jeszcze nabyć olejek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam olejek każdej dziewczynie, która zastanawia się nad jego kupnem. U mnie sprawdza się bardzo dobrze.
    Po otwarciu urzekł mnie zapach, ale to tylko początek. Naprawdę świetnie działa na moją cerę. Odkąd zaczęłam go stosować widzę, że moja cera jest bardziej nawilżona, miękka, gładka.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)