Yoskine Lodowy Lifting- zabieg z nićmi jedwabiu.


Cześć dziewczyny!

Dzisiaj pora na kolejną recenzję z serii mojej dodatkowej pielęgnacji. Kochane mam do Was prośbę, czy każda z Was mogłaby mi polecić dobry aparat, lustrzankę, najlepiej też z opcją nagrywania w dobrej jakości?

Yoskine Lodowy Lifting- zabieg z nićmi jedwabiu.

Storna internetowa producenta:

Dostępność tylko tutaj:

Maseczka jest zamknięta w standardowym saszetkowym opakowaniu. Starcza na jedno użycie i daje cudowny efekt na mojej skórze. Peeling doskonale pozbywa się martwego naskórka jak i oczyszcza skórę. Już po jego użyciu cera wydaje się być gładka, jedwabiście miękka, ale co najważniejsze jest rozjaśniona. Sięgając po krok drugi cudownie odpręża skórę. Taki chłodny lifting to coś cudownego by się przebudzić. Świetnie nawilża skórę i widać efekt naciągnięcia, lifting i cudownej pielęgnacji. Skóra jest delikatna, jasna, miękka w dotyku, a makijaż wygląda po tym zabiegu fenomenalnie. Utrzymuje się o wiele dłużej niż normalnie, a i produkty, które czasem wyglądają średnio w tym przypadku wyglądały dobrze.  






Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)