Perfecta Sleep Mask, Eliksir na krótkie noce


Cześć dziewczyny!

Dzisiaj mam coś dla tych kobiet, które śpią mało, a chcą wyglądać dobrze. Zapraszam na recenzję.

Perfecta Sleep Mask, Eliksir na krótkie noce


Informacje od producenta
Nocna regeneracja skóry w 4 godziny


Dla osób, które często śpią mniej niż 8 godzin. Do każdego typu cery.

BOOSTER ENERGII ATP - Stymuluje produkcję energii ATP i intensywnie dotlenia skórę, co znacznie przyspiesza jej regenerację. W efekcie cera jest wypoczęta.
KOFEINA - Koncentrat energii: pobudza mikrokrążenie oraz zmniejsza cienie pod oczami.
SUPERHIALURON - Utrzymuje prawidłowy poziom nawilżenia i przywraca jędrność.
KOENZYM Q10 - Dostarcza skórze enegrii niezbędnej do regeneracji, działa antyoksydacyjnie.

EFEKT: SKÓRA ZREGENEROWANA, WYPOCZĘTA i PEŁNA BLASKU JUŻ PO 4 GODZINACH SNU.

Strona internetowa producenta

Często jest tak, że kiedy wstaję do pracy moja skóra wygląda na przemęczoną, jest zaczerwieniona, dodatkowo zdarza mi się być spuchnięta przez małą ilość snu. Zdarza się tak, że śpię pięć godzin i faktycznie widać po mnie to przemęczenie, a rano nie mam czasu na maseczki czy dodatkową pielęgnację, która pobudzi moją skórę do działania. Tak więc z ratunkiem wtedy przychodzi mi ten produkt. Kiedy trafił do mojej kosmetyczki uważałam, że jest to zwyczajny bubel, coś nawilży, ale nie będę go chciała używać bo nic dobrego nie wniesie do mojej pielęgnacji. Buźka faktycznie jest po nim zregenerowana, wygląda bardzo dobrze i co najważniejsze nie widać przemęczenia, czy zaczerwienień skóry co było wcześniej bardzo widoczne. Dla mnie jest to dobry produkt bo efekty są oczywiście ja widzę to zmęczenie po moich oczach, ale nie jest to tak widoczne dla innych. Bałam się, że produkt mnie zapcha, ale mimo częstego używania moja skóra nie ucierpiała na tym.






Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. Oj dawno już nie kupowałam produktów marki Perfrcta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale myśle ze moze być to pomocny kosmetyk dla młodych mam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę wypróbować... u mnie 6 godzin snu to święto.... :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio bardzo polubilam kremy/maski na noc, mam bardzo fajna z serii ESPA ( nie wiem czy mozna dostac w Polsce) i sprawdza sie niesamowicie. Przydala sie na wakacjach, kiedy to skora jest sucha od slonca :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że widzisz różnicę, też jestem przemęczona, a oczy mam zaczerwienione od alergii

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo jeśli jest dobry to chętnie spróbuję ostatnio ciężko u mnie z wysypianiem się :(

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)