Dermedic NORMACNE Preparat punktowy


Cześć dziewczyny!
Jak wiecie zdarza mi się mieć problemy skórne. Czasem wyskakują mi jakieś niedoskonałości, szczególnie w okresie miesiączki. Dlatego chce Wam teraz przedstawić mojego przyjaciela, który pozwala na szybsze gojenie się mojej skóry.


Dermedic  NORMACNE Preparat punktowy

 

Składniki aktywne: 
Kwas salicylowy, Ekstrakt z tymianku, Alantoina, Triclosan

Informacje od producenta:
-Zmniejsza trądzikowe zmiany zapalne już po 6 h – skuteczność potwierdzona badaniami
-Działa bakteriobójczo i przeciwzapalnie
-Ma pozytywny wpływ na redukcję przebarwień skóry, powstałych w wyniku likwidacji zmian trądzikowych
-Oczyszcza zaczopowane pory
-Do terapii punktowej
-Hypoalergiczny

Opakowanie: 
Tubka 15 g z kaniulą

Cena: 
18,00 zł

Strona internetowa producenta:

Jak już wcześniej wspomniałam zdarzają się niedoskonałości na mojej skórze. By szybciej się ich pozbyć sięgam wtedy zawsze po ten preparat punktowy. Ma bardzo dobrą tubkę z której z łatwością mogę wydobyć produkt i co najważniejsze w sposób bardzo higieniczny i co najważniejsze możecie same kontrolować jaką ilość potrzebujecie.
Zawsze dokładnie nakładam go punktowo. Już po pierwszej dobie zauważyłam jak niedoskonałości się zmniejszają i znikają z mojej skóry i nie pozostawiają plam na mojej skórze.
Produkt mimo, że działa na wypryski nie wysusza tak bardzo mojej skóry jak wiele innych tego typu produktów.

Jest bardzo wydajny bo jak same się domyślacie nanosząc go punktowo nie zużywamy go zbyt wiele, więc jest to inwestycja na dłuższy czas.








Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. tej linii w ogóle nie znam ale bardzo lubię produkty nawilżające do skóry suchej i atopowej Dermedic

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem czy u mnie by się sprawdził, zmagam się z dużymi podskórnymi guzami

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)