Tołpa Green, Oczyszczanie, Łagodny żel do mycia twarzy i oczu


Cześć dziewczyny!

Jak wiecie oczyszczanie skóry twarzy to podstawa, a w moje dłonie wpadł ostatnio nowy żel do twarzy i chętnie przybliżę Wam jego działanie.

Tołpa Green,  Oczyszczanie, Łagodny żel do mycia twarzy i oczu

 

Informacje od producenta:

Łagodny żel do mycia twarzy oczyszcza skórę z makijażu i zanieczyszczeń. Jest łagodny i można go używać do demakijażu oczu i ust. Nawilża i odświeża. Łagodzi podrażnienia i przywraca komfort.
Składniki aktywne: torf tołpa, ekstrakt z kwiatów bławatka, ekstrakt z korzenia lukrecji.

 

Strona internetowa producenta:

KLIK

 

Przechodziłam już przez różne żele do twarzy, jedne były słabe, drugie średnie, a jeszcze inne fenomenalne. Niestety moja natura jest taka, że często lubię testować nowości i ciągle poznawać coś nowego. Tak też było tym razem. Żel kupiłam na jakiejś promocji w Biedronce. Oczywiście wystawka w drodze do kasy spowodowała, że znalazł się w moim koszyku, tłumacząc sobie, że przecież kończy mi się już wcześniejszy produkt, więc czas zainwestować w coś nowego. Żel zamknięty jest w wygodnej, miękkiej tubie. Mała ilość wystarczy by rozpuścić makijaż na naszej skórze i przeprowadzić wstępne oczyszczanie. Produkt ten świetnie pozbywa się wszelkich zanieczyszczeń na naszej skórze. Kiedy zmyję żel i sięgam po płatek kosmetyczny z wodą micelarną, zawsze jest czysty i nigdy nie widać dodatkowych zamieszczeń na skórze. Spokojnie możecie używać tego produktu również do demakijażu oczu, ponieważ nie powoduje podrażnień czy pieczenia. Mimo, że ma skórę mieszaną w kierunku do normalnej to mimo wszystko jest ona bardzo wrażliwa i od kiedy używam tego żelu czuję jak moja skóra jest ukojona i nie podrażnia jej żaden składnik myjący. Serdecznie Wam polecam ten produkt, nie kosztuję dużo, a jest wydajny, oraz świetnie sobie radzi z oczyszczaniem naszej skóry.










Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Dawno nie miałam już u siebie Tołpy, chyba pora to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że dobrze się sprawdził, też lubię testować nowości

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)