Lovely, Creamy color (kremowa pomadka do ust) nr.4


Cześć dziewczyny!

Powiedzcie mi, która z Was nie lubi malować ust? Oczywiście nie mówię tutaj tylko o ostrych kolorach, ale i delikatnych, które prawie są niewidoczne na naszych ustach. Kiedyś też tak miałam, a teraz przepadałam, zakochałam się w pomadkach i próbuję coraz to nowsze produkty. Teraz przedstawiam Wam swojego tanioszka, którego uwielbiam nałożyć bez lusterka na swoje usta będąc w pracy by wyglądać dobrze.

Lovely, Creamy color (kremowa pomadka do ust) nr.4

 

Informacje od producenta:

Pomadka do ust. Jej kremowa formuła zapewnia komfort aplikacji, nadaje intensywny kolor i trwałość przez wiele godzin. Nie wysusza ust, a jej wyjątkowa lekka formuła sprawia, że jest bardzo komfortowa. Dostępna w 8 zmysłowych odcieniach.

 

Strona internetowa producenta:

KLIK

 

Jak już wspomniałam wyżej pokochałam malowanie ust i już teraz nie wyjdę z domu bez niczego na ustach. Przekonuję się nie tylko do delikatnych kolorów, ale i mocnych jak fuksja czy czerwień. Jednego jestem pewna, że podoba mi się eksperymentowanie  z pomadkami. Mimo, że nie mam dużych i kształtnych ust to i tak lubię je podkreślać, zauważyłam ogromną zmianę w swoim makijażu dzięki temu.

Tą pomadkę kupiłam na jakieś promocji za totalne grosze. Zapłaciłam za nią jakieś 4zł. Produkt idealny na szybko do torebki. Zawsze po niego sięgam jak jestem w pracy, a potrzebuję coś nałożyć na usta, zwłaszcza, że ten produkt możecie nakładać spokojnie bez lusterka.

Fakt pomadka nie należy do najbardziej trwałych, ponieważ po każdym posiłku należy ją poprawić, nie utrzymuje się dłużej niż godzinę. Ale dla tego efektu jaki daje na ustach warto w nią zainwestować. Jest nawilżająca i nie podkreśla suchych skórek. Jest bardzo masełkowa więc bez problemu rozprowadzicie ją na swoich ustach.  







Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Nie miałam nigdy pomadek z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz ją widzę, ładny kolor i wykończenie, a cena - 4zł. jest kusząca :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dokładnie taką samą i kocham jej odcień. Trwałość myśle, że okej jak za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę pomadkę, ale w bardzo jasnym odcieniu różu :)
    Z chęcią obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)