Manicure na krótkich paznokciach- na co postawić?- Cosmetics Zone lakiery hybrydowe



Cześć dziewczyny!

Dzisiaj troszeczkę inny wpis niż zwykle i mam nadzieję, że zagości u mnie na blogu ta seria na dłużej.
Jak wiecie kocham mieć pomalowane paznokcie, wiele razy pokazywałam Wam kolory lakierów do paznokci, ale od pewnego czasu pokochałam hybrydy i mimo mojego uczulenia na produkty Semilac, znalazłam ideał dla siebie, lakiery, które mnie nie uczulają. Są to produkty marki Cosmetics Zone. 
Jak każda z Was czasem mam długie, a czasem krótkie paznokcie. Lecz zawsze mam dylemat co wybrać jak paznokcie są krótkie, jaki kolor będzie wyglądał dobrze, a jednocześnie przy tym wszystkim dodać delikatną ozdobę, która będzie widoczna. Zaraz Wam wszystko zdradzę, ale pierwsze parę słów o samej marce, którą przedstawiam Wam w dzisiejszym poście. 
Marka Cosmetics Zone jest dostępna dla nas on-line --> KLIK mają bardzo bogaty wybór hybryd i co najważniejsze cena jest przystępna na każdą kieszeń, bo ceny lakierów nie przekraczają 20zł. Dla każdej kobiety, która doświadczyła uczulenia na hybrydy tak jak ja (odsyłam do wpisu, gdzie przybliżałam temat KLIK) może być spokojna i spróbować produktów tej marki, ponieważ stawiają na wolną formułę od składników, które najczęściej uczulają miłośniczki hybryd. 

A teraz dziewczyny przyznajcie się czy jak macie robić sobie nowy manicure to nie macie dylematu, który lakier wybrać?
Ja mam, szczególnie kiedy paznokcie są krótkie i połamane, dlatego zawsze wtedy stawiam na piękny odcień różu, który doda uroku dłoniom i mały detal, który zmieni cały manicure w coś innego. 
Dziś postawiłam na odcień NP 4 Pink Doll i muszę Wam powiedzieć, że przepadłam, wygląda bosko na krótkich jak i długich paznokciach, zebrałam ogrom komplementów jak go zawsze miałam na paznokciach, a muszę się przyznać, że od lipca gości regularnie na moich paznokciach! 
Ale każdy kto mnie zna wie, że nie lubię gdy wieje nudą na paznokciach, dlatego musiałam dodać chociaż odrobinę delikatnego blasku i oto i on, mój ideał, cud, miód i malina, którego nikomu nie oddam i mam nadzieję, że nigdy nie będzie wycofany z kolekcji- 085 Silver Patina.
Jak widzicie prezentuje się cudowanie na krótkich paznokciach.
Powiecie "okej kolory piękne, ale jak z trwałością?"
Mimo, że produkt nie jest drogi trzyma się świetnie na paznokciach, manicure spokojnie wytrzymuje mi 3 tygodnie w ekstremalnych warunkach w moim przedszkolu, zazwyczaj zmieniam kolor bo nie mogę znieść widoku odrostów. Kolor nie blaknie, pięknie pokrywa płytkę paznokcia. 
Akurat ten róż lubię położyć trzykrotnie na paznokcie oczywiście bardzo cieniutkimi warstwami. 
Konsystencja jest nieco rzadsza niż Semilac czy Neonail, ale pracuję się nią wygodnie, nic nie spływa i nie musimy się martwić, że każdy paznokieć osobno trzeba będzie utwardzać. Koniecznie musicie wypróbować lakiery Cosmetics Zone oraz odwiedzić ich dział z rzeczami do SPA!












Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. efekt jest fajny, ja też noszę krótkie paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam oba te kolory, sama ich używałam kiedyś, choć nie razem ;) Sreberko wykorzystałam do granatu z brokatem :D To połączenie kolorystyczne bardzo mi się podoba, musisz tylko kochana popracować nad nakładaniem lakieru przy skórkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas nad tym pracuję i mam nadzieję, że kiedyś dojdę do perfekcji :)

      Usuń
  3. nie wiem czemu ale jakoś po tym jak przejechałam się na starlack nie mam zaufania do tego typu firm, może to niezbyt dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. rzadko nosze krótkie pazurki, a jak zdarzy mi się wypadek i się połamią to przedłużam trochę hardem semilaca, ale twoje wyglądają słodko :P

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)