WIBO 3 STEPS TO PERFECT FACE CONTOUR PALETTE DARK



Cześć dziewczyny!
Czas ucieka przez palce, ciężko nawet coś załatwić bo w ostatnim czasie brakuje mi doby, ale oczywiście czas na makijaż jeszcze znajduję i muszę Wam pokazać coś co pokochałam w czasie lata.

Wibo 3 Steps to Perfect Face Dark

Strona internetowa producenta:

Informacje od producenta:
Paleta do zadań specjalnych. Zaprojektowana z myślą o konturowaniu twarzy. Składa się z trzech niezbędnych elementów do wykonania tego typu makijażu.
W jej skład wchodzi:
– rozświetlacz – nadający złocisty blask bez pozostawienia koloru, idealnie rozprowadzająca się formuła zapewnia efekt rozświetlenia na wiele godzin;
– bronzer – nadaje opalony odcień skóry w klasycznym odcieniu, dzięki umiejętnemu użyciu można wykreować idealny kształt twarzy;
– róż w najbardziej pożądanym odcieniu z perłą holograficzną – daje niesamowity odcień różu ze złotą poświatą. Idealna aplikacja, wystarczy jedno muśnięcie, aby uzyskać subtelny odcień promiennych policzków.

Skład:
Mica, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Palmitate, Silica, Polybutene, Dimethicone, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, Coumarin, Linalool, Lilial, Citronellol, Methyl Ionone, Hexyl Cinnamaldehyde, Benzyl Benzoate, d-Limonene, [+/-]: CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 15850.

Wersję light wykończyłam prawię do końca i jak tylko mi się skończy wiem, że wrócę do niej kolejny raz. W moje dłonie w ostatnim czasie wpadła wersja dark. Są to typowo kolory jak dla mnie tylko do użytku jak jestem opalona. Niestety nie ma opcji bym sięgała po te produkty jak jestem totalnym bladzioszkiem. Tony są zachowane raczej w wersji ciepłej. Między innymi dlatego wiele osób może po tą paletkę nie sięgnąć. Wszystkie trzy produkty blendują się znakomicie i nie tworzą plam na cerze. Jeśli chodzi o róż, sięgam po niego rzadko, ale jak już go wybieram wiem, że mogę nie mieć nic na oku, a będę wyglądała dobrze, jakbym była muśnięta słońcem. A teraz czas na recenzję rozświetlacza, którego pokochałam jak 20 innych w mojej kosmetyczce, bo rozświetlaczomaniaczka zawsze prawdę Wam powie o rozświetlaczach. Ten ma piękny złoty poblask, jest mocno napigmentowany, ale ładnie się blenduję i nadaje pięknego, naturalnego błysku na twarzy. Jeśli jesteście ciemniejsze niż ja polecam koniecznie byście wypróbowały tą paletkę.









Udostępnij ten post

13 komentarzy :

  1. Ja miałam light i to były zupełnie nie moje kolory, ale ta mogłaby być lepsza;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna paleta, ja mam podobne trio ze sleeka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie trio ze sleeka przy tym wypada kiepsko :)

      Usuń
  3. faktycznie ciut za ciemna i dla mnie jest ta paletka, bo raczej dość blada jestem. ;) ale sam jej wygląda bardzo mi się podoba, lubię te paletki od Wibo.;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wgl bardzo lubię markę Wibo mają ostatnio cudowne produkty w swojej szafie :)

      Usuń
  4. Niestety to nie moje tony kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tę jaśniejszą wersję z bardziej różowym rózem i nie byłam zadowolona - bronzer za ciepły, róż słabo napigmentowany i wydywał się bardziej złoty i różowy a rozświetlacz był... chłodny :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wersję light i ją uwielbiam. Idealny zestaw kompaktowy na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie sprawdza się jaśniejsza wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ją tylko, że z różem :) Lubię ją

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozświetlasz jest g-e-n-i-a-l-n-y, po prostu przepiękny. Skłaniam się do przekonania, że kupiłabym całą paletę tylko właśnie dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście kolory są bardzo 'dark'. Moja przyjaciółka kiedyś dostała wersję 'light' i była naprawdę świetna, bardzo mi się spodobała i kiedyś na pewno w nią zainwestuje:)
    http://wiktoriazuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)