Dermedic TOLERANS Krem specjalny pod oczy i na powieki


Cześć dziewczyny!
Ja właśnie wróciłam z urlopu  i nadrabiam wszelkie zaległości w odpisywaniu na maile i tworzeniu wpisów dla Was. Mam teraz zawrót głowy, ponieważ lada moment zaczyna się nowy rok szkolny i przywitam nowych przedszkolaków więc praca trwa by czuły się jak najlepiej w naszej sali. Dodatkowo nadrabiam wszystko co się da z blogowania i każdy kto do mnie pisał dostanie odpowiedź do niedzieli. A teraz zapraszam Was na recenzję produktu, który sprawdza się u mnie świetnie!

Dermedic TOLERANS Krem specjalny pod oczy i na powieki


INFORMACJE OD PRODUCENTA
-Poprawia jędrność i napięcie skóry wokół oczu
-Zmniejsza aktywność neuropeptydów odpowiedzialnych za czerwienienie i pieczenie skóry
-Błyskawicznie się wchłania
-Doskonale tolerowany przez skórę nadwrażliwą
-Hypoalergiczny

OPAKOWANIE
 Butelka airless z pompką 15 g

CENA
33,80 zł

SKŁADNIKI AKTYWNE
Neutrazen™, Phytosqualan–Skwalan, Witamina E, Gliceryna, Dub Diol

STRONA INTERNETOWA PRODUCENTA

Jak wiecie moja skóra pod oczami jest bardzo wymagająca, mimo mojego młodego wieku bardzo szybko się przesusza i szybko pojawiają się mi zmarszczki właśnie w tej okolicy. Kiedy na noc łatwo mi znaleźć produkt, który na szczęście zaspokoi wszelkie potrzeby w tej tak do pielęgnacji porannej ciężko mi coś znaleźć co będzie lekkie, szybko się wchłaniało, a mocno nawilżało nadając się pod makijaż.  

W moje ręce wpadł krem z Dermedic i wiem, że będzie to jeden z moich ulubieńców. Konsystencja, bardzo lekka, szybko się wchłania, mała ilość wystarczy by rozprowadzić go równomiernie w okolicy oczu. Najbardziej podoba mi się to, że krem bardzo mocno nawilża moją okolice oczu i mimo noszonego makijażu w dzień po zmyciu wszystkiego z twarzy skóra pod oczami jest sprężysta i nawilżona. Jeśli chodzi o używanie go pod makijaż nie musicie się martwić, że korektor się zważy, powstanie ciastko, czy nagle zacznie znikać spod okolic oczu, ale co najważniejsze produkt nie roluje się w czasie aplikacji makijażu.








Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. konczy mi sie krem, wezme go pod uwage :) cena fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś z tej firmy miałam żel do mycia twarzy i krem. Żel spisywał się znakomicie, lecz krem niestety nie. Wiem że miałam po nim wysyp krostek ;/

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)