Perfecta- DeoBall, Antyperspirant w sztyfcie


Cześć dziewczyny!

Dzisiaj pewna nowość u mnie i gdyby nie informacja od producenta na opakowaniu pomyślałabym, że jest to balsam do ust, ale o czym mówię, zapraszam Was niżej.

Perfecta- DeoBall, Antyperspirant w sztyfcie 'Floral Soap'


Informacje od producenta:
Jego formuła oparta jest o „sensor technology” - hamuje wydzielanie potu, szczególnie w momentach wzmożonej aktywności. Działa dwuetapowo – z jednej strony redukuje bakterie – źródło nieprzyjemnego zapachu, a z drugiej – uwalnia świeży i przyjemny zapach podczas każdego ruchu. 24h intensywnej ochrony przed nieprzyjemnym zapachem, pełny komfort i pielęgnacja skóry. Relaksujący pudrowo-kwiatowy zapach.

Strona internetowa producenta:


Antyperspirant występuje w różnych wariantach zapachowych. Jak widzicie ja posiadam wersję niebieską czyli floar soap, oraz żółtą- citrus sorbet. Na samym początku, gdybym nie przeczytała napisów na opakowaniu pomyślałam, że jest to balsam do ust, jak się okazało jest to całkowicie inna, nowa wersja antyperspirantu. Już mogę Wam powiedzieć, że jest to piękny gadżet do naszej kosmetyczki, ale co z działaniem? No właśnie tutaj już nie jest tak kolorowo. Antyperspirant niestety nie chroni, aż tak dobrze. Dla osoby, która poci się minimalnie myślę że będzie to produkt idealny, lecz dla mnie, niestety nie chroni tak jak ja oczywiście bym chciała. Świetnie rozprowadza się pod pachami i nie pozostawia białych plam na ciemnych ubraniach, których noszę sporo, ale niestety zapach jest niewyczuwalny i bardzo delikatny, więc dla mnie odpada. Jestem osobą, która ciągle jest w ruchu. Tańczę, śpiewam, skaczę, gram w piłkę i jestem cała dostępna dla dzieci w swojej pracy więc ruch tutaj jest tak duży, że potrzebuję czegoś solidnego, takiego mojego tytana pod pachy, niestety to nie jest to. Owszem on mnie nie zapycha, nie wysusza tej okolicy, ale to nie jest to czego szukam.









Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. bardzo ladne opakowanie, ale ja juz mam cos swojego sprawdzonego i raczej przy tym pozostane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie te antyperspiranty też byłyby niewystarczające choć fajnie wizualnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tego produktu, rzadko używam produktów tego typu

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam wcześniej tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)