90


Witajcie !
Mam dzisiaj dla Was produkt związany z pielęgnacją skóry twarzy z firmy PERFECTA!

Informacje producenta:
Aktywny peeling z drobinkami orzecha włoskiego polecany dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery tłustej i mieszanej. Wyjątkowo dokładnie usuwa martwe komórki naskórka, wygładza powierzchnię skóry, oczyszcza pory i niweluje wszelkie niedoskonałości cery. Zawiera minerały morskie, odżywczy koktajl z witamin E - C - F, a także miód z dzikich kwiatów, który odświeżą cerę i nadaje jej ładny, zdrowy koloryt. 


Skład:

 Aqua, Prunus Armeniaca Seed Powder, Juglans Regia Shell Powder, Prunus Amygdalus Dulcis Shell Powder, Glycerin, Glyceryl Stearate, Steareth-25, Ceteth-20, Stearyl Alkohol, Paraffinum Liquidum, Isopropyl Myristate, Dimethicone, Ammonium Acryloyldimethyltaurate / VP Copolymer, Soya Lecithin, Pantenol, Trilaureth-4-Phosphate, Sorbitol, Propylene Glycol, Citric Acid, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Ethyl Linoleate, Ethyl Linolenate, Ethyl Oleate, Silk Amino Acid, Pyridoxine, Biotine, Magnesium Ascorbate/PCA, Mel, Sea Salt, Allantoin, Triclosan, Disodium EDTA, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, CI 42090. (02.10.2010)


Cena:

 ok. 12zł / 60ml
saszetka 1,80 /10 ml

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Świetnie złuszcza, ma dużo naturalnych orzechowych drobinek przez co produkt jest dobrym zdzierakiem. Maska mnie nie zapchała, ani nie spowodowała wysypu niespodzianek. Zauważyłam, że skóra po niej jest bardzo zmatowiona, pory są mniejsze i oczyszczone. Nie zauważyłam podrażnienia. 

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:
10/10







Zastrzegam sobie prawo do kopiowania tekstu oraz zdjęć z powyższego postu. 

Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. Też właśnie ostatnio kupiłam ten peeling! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypominam sobie, że kiedyś już go miałam w domu. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię produkty jednorazowego użytku w saszetkach. Chętnie wypróbuję ten peeling :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię te peelingi w saszetkach z Perfecty. Dobrze oczyszczają i wygładzają skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie, że się sprawdził i będę go szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam, skusił mnie oczywiście ceną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wysoka ocena więc będę musiała kupić i przekonać się czy się u mnie sprawdzi :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. calkiem przyjemny peeling :) ale szybko zasycha wiec jelsi nie chcesz go zmarnowac a zostało Ci poł opakowania to polecam przechowywanie go w lodówce ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiałam zawsze wszystkie pillingi z perfecty ale teraz zastąpiłam je pilingiem z kawy :) natomiast dalej uwielbiam maseczki z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam, to mój ulubiony peeling!

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja używam (tej samej firmy) ...drobnoziarnisty do cebry normalnej i suchej. Bardzo sobie chwale :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Peeling idealny ;) A do tego ładnie pachnie ;) Szkoda, że nie jest dostępny w większym opakowaniu...

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)