306-Tło, które lepsze ?



Instagram

Witajcie kochani !
Ostatnio sporo kombinuję z tłem, formą zdjęć, raz wychodzi mi to lepiej raz gorzej. Chciałam się dowiedzieć, jakie tło odpowiada Wam bardziej. Które bardziej się podoba, na którym lepiej Wam się ogląda produkt ?
A może chcecie małej odmiany i byście chciały, żeby tło co jakiś czas się zmieniało. 
Chciałam Was poprosić o radę mianowicie które tło wolicie ?
1 czy 2 ?
A może chcecie jakieś jeszcze zmiany ? Jeśli tak napiszcie o tym w komentarzu !

Tło nr. 1








Tło nr. 2








Udostępnij ten post

23 komentarze :

  1. i jedno i drugie dobre :) możesz na przemian dawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. według mnie oba są dobre, ale bardziej przemawia do mnie pierwsze :)
    http://karolina-bieniasz.blogspot.com/2014/11/sheinside-wishlist.html klikniesz w link sheinside? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze przypomina mi moje tło -rany gdzie ja zdjęcia będę robić jak śnieg mi kamień zasypie! :-)
    A podobają mi się oba :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. oba są ciekawe, ale mi bardziej odpowiada 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oba są fajne , ciężko powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba ładne, aczkolwiek stawiam na jednolite..

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli chodzi o mnie, to bez znaczenia, byleby jakość dobra była :D

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 wygląda bardziej profesjonalnie

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 lepiej oddaje kolory, ale drugie za to skupia sie bardziej na produkcie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się wydaje że 2 tło jest lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm, tło nr 2 bardziej przypadło mi do gustu :) Ale kombinuj dalej - może znajdziesz jeszcze inne, dobre tło do zdjęć? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podobają mi się zdjęcia nr 3 i 4 :) Ja robię zdjęcia na białej plandece, tłem jest zwykle biała ściana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ciężko w domu o białą ścianę niestety... Ciężko też o jakiekolwiek dobre miejsce do zdjęć i kombinuję jak mogę, żeby tylko je ulepszać ;]

      Usuń
  13. Obydwa mozesz dawac naprzemiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. :D mnie rozpraszają bloki doszukuje sie zawsze swojego okna! ;P

    hihi Kasiu, żarcik, oba mi sie podobają, zalezy gdzie masz lepsze swiatlo danego dnia w czasie fotografowania ;) Ja planuje zrobić własny light box ale to juz po przeprowadzce.

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)