573- Denko sierpnia




Instagram

Witajcie!
W tym miesiącu denko było bardzo marne, ale nadrabiam zaległości i mam nadzieję, że kolejne będą większe.



Fitomed, szampon ziołowy- dobrze oczyszczał, bez odzywki mimo wszystko się nie obeszło, ponieważ włosy były na tyle poplątane, że rozczesując je bez odżywki bym wyrwała połowę włosów…

Kallos Gogo szampon do włosów- fajnie oczyszczał, nie plątał włosów, nie obciążał ich mocno, ale niestety w składzie posiadał SLS.

Fitomed odżywka do włosów suchych i normalnych- nie robiła szału, ale wspomagała rozczesywanie włosów. Na samym początku efekty były bardziej spektakularne niż  po połowie opakowania.

Garnier, dezodorant w kulce- I tutaj tak samo jestem zawiedziona jak odżywką, na samym początku było super, a po pewnym czasie użytkowania ten dezodorant nie robił kompletnie nic…

Bebeauty, micelarny żel do mycia- dla tych co mnie śledzą od dawien dawna wiedzą, że uwielbiam ten produkt i sięgam po niego bardzo często.

Food Works Avon- krem dobrze nawilżał, teraz bodajże posiada inna szatę graficzną. Mimo wszystko poszukuję nadal bardziej treściwego produktu.

White Kiss- zestaw do wybielania zębów, o jego efektach mogłyście już dawno przeczytać, lecz dopiero teraz pozbywam się opakowania.

Fitomed- Płyn różany do twarz- kolejny raz podchodziłam do tego produktu i bardzo go lubię codziennie rano odświeżał moją buzię i scalał mój makijaż.


Pose krem pod oczy- bardzo go uwielbiałam żałuję, że skończył się tak szybko, ponieważ kosztuje dość dużo…





Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. ja pamiętam, że używam kiedyś ten krem z Avonu, ale już nie pamiętam czy byłam z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic, ale jestem ciekawa wody rożanej : )

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne denko, sporo produktów znam sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skromniutkie denko, żadnwgo produktu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szampon z fitomedu dobrze wspominam ale odżywki nie. zbyt wodnista

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sierpniowego denka nawet nie robiłam, bo nie miałam z czego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nic z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również polubiłam ten krem z POSE ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)