587- Dermedic, Angio Therapy Cold (Krem intensywnie łagodzący do cery naczynkowej)




Instagram

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was recenzję Dermedic, Angio Therapy Cold (Krem intensywnie łagodzący do cery naczynkowej)






Informacje od producenta:
Skutecznie zmniejsza zaczerwienienia i obrzęk, niweluje podrażnienia.
Wzmacnia naczynia krwionośne. Minimalizuje widoczność rumienia. Wykazuje efekt chłodzenia.
Ma właściwości terapeutyczne.
Rezultat: zmniejszone zaczerwienie i obrzęk, wzmocnione naczynia krwionośne, zredukowana widoczność rumienia.

Skład:
Aqua, Cyclomethicone, Cetearyl Alcohol, Persea Grattisima Oil, Propylene Glycol, Witch Hazel Extract Horse Chestnut Extract, Grape Leaf Extract, Hypericum Perforatum Extract, Arnica Montana Extract, Ivy Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, laureth-7, Olea Europaea Fruit oil, Butyrospermum Parkii, Squalane methylpropanediol, Glycerin, Glyceryl Stearate Citrate, Methyl PCA, Butylene Glycol, Dextran, palmitoyl Tripeptide-8, Tocopheryl Acetate, Troxerutin, CI 75810, Parfum, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, MEthylisothiazolinone, Triethanolamine.

Cena:
30zł / 35ml

Strona internetowa producenta:

Moja opinia:

Ostatnio mam problem z pękającymi naczynkami w okolicach policzków, absolutnie nie wiem czym jest to spowodowane, lecz teraz jestem już w znacznie lepszej sytuacji, ponieważ problem zaczął ustępować. Krem był jednym z moich pomocników. Lecz bardziej zależało mi na łagodzeniu czerwonych miejsc i opuchnięć, które powstawały na mojej twarzy i wyglądałam jak najedzony chomik. Muszę przyznać, że przy pierwszym nałożeniu bardzo dziwnie się czułam bo odczuwałam przez dłuższy czas efekt chłodzenia. Teraz z biegiem stosowania produktu wiem czym było to spowodowane, kiedy problem z naczynkami zaczął ustępować efekt chłodzenia jest krótszy. Mi to bardzo odpowiada, ponieważ rano kiedy zwlekam się jak zombie z łóżka każde możliwe obudzenie jest mile widziane. Nakładam krem i dokładnie wmasowuje go w swoją skórę twarzy i już przy nałożeniu czuć w miejscu kremu chłodzenie. Ten efekt jest świetny polecam go każdemu. Nadaje się idealnie pod makijaż, szybko się wchłania, dobrze nawilża i nie roluje się przy aplikacji podkładu. 












Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Używam kremów dermedic, ale do skory suchej :)

    ________________
    #grey cardigan
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinnam go kupić babci, ma cerę baaardzo naczynkową.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauważyłam u mnie niewielkie pajączki, które pojawiły się stosunkowo niedawno. Może wypróbuję ten krem.... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja mama go kiedyś używała i była zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam problemu z naczynkami (odpukać), ale widzę, że produkty Dermedic stoją na prawdę bardzo wysoko jeśli chodzi o oceny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam takiego problemu, ale w razie czego, kremik zapamietam :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)