575- CaronLab, Bump Eraiser, Triple Action Lotion (Emulsja 3 w 1 na wrastające włoski)




Instagram

Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was recenzję CaronLab, Bump Eraiser, Triple Action Lotion (Emulsja 3 w 1 na wrastające włoski)





Informacje od producenta:
Emulsja 3 w 1 na wrastające włoski oraz na spowolnienie wzrostu włosów. Użyj przed depilacją, aby 
złagodzić i zmniejszyć dyskomfort depilacji. Użyj po depilacji lub goleniu, enzymy osłabiają mieszki oraz brodawki włosa,opóźniając wzrost włosa. Gwarantuje zapobieganie wrastaniu włosków.
Idealny dla mocnych i grubych włosków. Do wszystkich części ciała.

Cena:
 65zł / 125ml

Dostępność produktu:

Moja opinia:

Emulsję otrzymałam do testów ponad dwa tygodnie temu, od tego czasu codziennie stosowałam produkt, dwa razy dziennie zgodnie z zaleceniami oraz oczekiwałam efektów. Jestem posiadaczką depilatora i to zazwyczaj z niego korzystam w czasie depilacji, oczywiście daje także włoskom odpocząć i czasem sięgam po zwykłą maszynkę do golenia, lecz niestety w ostatnim czasie zauważyłam pojawiający się problem wrastających włosków. Lecz z tego nigdy nie problem wybawić moje ciało i jak możecie się spodziewać produkt w tej kwestii sprawdzał się świetnie, ale ciężko mi stwierdzić czy w przypadku osób bardziej wymagających będzie sprawdzał się świetnie. Najbardziej zależało mi na jeszcze dłuższym wydłużeniu okresu odrastających włosów. Liczyłam na jakiekolwiek efekty ze względu na bardzo, ale to bardzo szybko odrastające włoski dzięki depilatorowi okolicę pach mogę depilować co 4-5 dni, lecz w przypadku maszynki jest potrzeba codziennej depilacji. Mimo wszystko postanowiłam sprawdzić czy przy maszynce produkt ten się sprawdzi. Osobiście jestem delikatni rozczarowana bo może oczekiwałam dłuższego efektu, niestety produkt spowodował, że muszę depilować okolic pach co drugi dzień maszynką. Sama nie wiem czy na ten produkt zdecydowałabym się sama… 















Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. pierwszy raz widzę ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie troszkę drogi... Ale ważne, że chociaż troszkę coś zdziałał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący lotion ale dość drogi, niestety gdy używałam depilatora miałam problem z wrastającymi włoskami

    OdpowiedzUsuń
  4. Za tą cenę chyba nie warto...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego produktu. Ale dobrze wiedzieć, że coś takiego jest na rynku :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)